Ik ben op zoek naar een laptop. En heb er 1 gevonden op marktplaats Maar voordat ik 'm ga kopen hoop ik dat er iemand hier op dit forum een beetje verstand van heeft. Het is een Laptop Fujitsu Amilo Pentium 4 met draadloos internet kaart+dvd/cdrw Dit is de beschrijving Intel Pentium 4 2.4 Ghz 256 mb ram 40 gb harddisk Dvd- Cdrw incl Draadloos internet kaart usb infrarood router om draadloos te kunnen internetten. tegen meerprijs(30 euro). meer info bellen graag Prijs 375 euro Wat denken jullie? Het lijkt mij best een goeie laptop, maar moet ik iets zakken met de prijs?
Zelf geen verstand van laptops, maar vriendje wel. Die zegt dat de vraagprijs te hoog is. Zou maximaal 250 euro waard zijn. Succes, ook namens mn kerel. Groetjes Jelske
qua prijs kan ik er niet veel over zeggen. ik vind alleen de hoeveelheid geheugen vrij laag. (256Mb) probeer het eens voor 300, kijken wat diegene zegt...... Misschien ook handig om te weten of je er eventueel extra geheugen bij kunt zetten mocht je dit willen. verdere eigenschappen klinkt goed!
kijk eens wat ie nieuw kost, hoe oud ie is? (stond dat er in?) Doet de accu het nog goed (hoeveel uur doet ie het op de accu)?
Ik heb laatst de tip gekregen om niet een gebruikte laptop te kopen omdat 9 van de 10 keer de accu's rot zijn..
nou idd de accu's zijn vaak kapot en nieuwe is erg prijzig, ik heb zelf ook een van marktplaats af, maar die kwam van een winkel die partijen laptops opkoopt van falliete zaken. je hebt dan garantie behalve op de accu die van mij koste 200 euro je kan wel lekker afdingen
Ik denk dat ik toch maar voor een nieuwe ga kijken En dan voor een Acer. Die zijn volgens mij ook goed en niet zo gek duur. Dan wil ik inderdaad ook wat meer mb... 512 Bedankt meiden voor jullie reactie
Mijn hobby is psp en dat is al een vrij groot programmaatje Ik wil gewoon heerlijk buiten kunnen zitten of op de bank en niet elke keer achter het bureau. Ik wil wel alle bestandjes die ik voor psp gebruik op een cd zetten of dvd. Ik heb net trouwens een mooie Hp laptop gezien. Nieuw! 512 mb en 60 gb. Voor maar 500 euro en dat is inclusief btw
ik heb dezelfde laptop... op zich gaat het prima maar.. nou heb ik een tijd last gehad van spontane uitval. Hij ging gewoon helemaal uit.. een tijdje last van gehad, ding open gehaald, schoongemaakt en moet zeggen nog geen last weer gehad. maar schijnt een veel voorkomend probleem te zijn dus hou er rekening mee. Je merkt er namelijk eerst niks van, pas na een tijdje aan te hebben gestaan en tja 2de hands heb je dan toch gewoon pech en helemaal als het de blazer is... kost weer extra geld. denk dat je nieuw voor 500 betere kunt krijgen. en uiteraard heb je dan garantie......
Een Acer in de 5000 serie is altijd goed zegt mijn man! (ICT-er) Neem er niet 1 in de 3000 serie, die zijn minder..
Via asus staan laptopjes met meer inhoud, sterk merk en de prijzen zijn redelijk. Ik vind deze prijs erg hoog. Als je windows xp wilt installeren heb je minimaal 512 mb ram nodig.