Hallo allemaal Ik ga graag bij voorkeur op een studiedag van de oudste naar de Efteling. De dag na Pinksteren, op dinsdag 10 juni, heeft ze zo'n studiedag. Maar ik kan me zo voorstellen dat meerdere scholen die dag n studiedag hebben ingesteld. Hoe is dat bij jullie kinderen of hoe zijn jullie ervaringen met de week na Pinksteren qua drukte? Ik zag dat er een paar 'Efteling die-hards' hier zitten, dus die mening krijg ik graag
In Noord-Holland hebben bijna alle scholen Pinkster 3 vrij en ook onze dochter in overijssel heeft die dag vrij. Kan dus wel eens druk zijn. Maar volgens mij zijn er idd een aantal seizoenkaarthouders hier
juist dat klopt. Zoon niet vrij dochter wel vrij. zo'n had twee weken dochter een. Wij gaan die woensdag de elfde naar de efteling. de rest van de scholen hebben geen vrij.
Je kunt waarschijnlijk niet blijven zitten, maar ik denk dat de wachttijden op zich wel te doen zijn hoor
Oh sjips, wij hebben die dag ook uitgekozen om naar de Efteling te gaan in de hoop dat het niet te druk is... Zal wel tegenvallen dan.
Kan zo enorm verschillen, buiten de vakanties is het rustig. Maar zie toch nog wat vakanties. Maar het zullen geen superlange wachttijden zijn.
Ik denk dat het wel erg druk is op zo'n dag. Niet alleen veel scholen zijn dan vrij maar ook bedrijven waar de ouders van jongere (niet-schoolgaande) kids werken.
De meeste scholen hebben de week voor koningsdag of nu vakantie. De scholen die maar 1 week (met pasen) hebben gehad hebben met Pinksteren nog vakantie. Volgens mij is dat alleen de regio die als laatste zomervakantie krijgt.
Hier een week ervoor vakantie en dan ook dag naar pinksteren nog. Werden we echt blij van toen we dat vandaag te horen kregen na net 2,5 week vakantie
Dochter heeft hier pas 1 week gehad en zij heeft de tweede week eind mei, dus weer niet met Pinksteren. Zit echt heel veel verschil tussen blijkbaar
Zoon heeft een studiedag. Daarnaast verwacht ik als Efteling fan bovengemiddelde drukte, maar geen zomervakantie taferelen