laptop

Discussie in 'De lounge' gestart door esme66, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Hou er wel rekening mee dat programma's die je gebruikt in de loop der jaren steeds zwaarder worden en dus meer van je laptop zullen vragen. De technologie gaat vooruit dus de programma's gaan daar in mee. Kunnen meer dus vragen ook meer. Ik denk dus dat als je daar naar kijkt je langer plezier van je laptop hebt.

2. mumija

mumija Niet meer actief

Die hebben wij ook.:D Afgelopen zomer gekocht voor 250 euro bij coolblue. Echt een superlaptop! De kinderen gebruiken hem voor school en hij wordt hier dus wel intensief gebruikt. Erg blij mee.:)

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Lenovo's zijn goede werklaptops, mijn vriend heeft er ook 1 van werk
    Persoonlijk ben ik een asus-fan, dus ik leg ietsje meer geld ervoor neer ;)
    I5 of i7 zou ik aanraden voor snelheid, en 16" of groter nemen, is rustiger voor de ogen, omdat het scherm niet zo klein is
    Ik zou een winkel of 2 inlopen om te zien wat voor indeling van toetsen je fijn vind, dan kun je naar dat soort types zoeken :)
    Zorg dat er al genoeg opslag in de laptop zit, een desktop kan dat wel makkelijk upgraden, maar laptop gaat moeizamer en vaak met garantie-verlies

4. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Kijk op tweakers voor reviews! Daar heb je echt heel veel aan.

5. esme66

esme66 Niet meer actief

Nog meer mensen met tips.? :)

6. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Ik ben ook op zoek naar een nieuwe laptop, maar weet het ook niet. Ik ga het weekend de Mediamarkt maar een bezoekje brengen. Daar hebben ze nu trouwens de actie Geen BTW.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Aiiiiii

FOK.nl cookie-informatie

Doe maar niet!!!

8. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Ik weet dat ze dit doen. Maar er zijn artikelen die ik van tevoren heb bekeken en waarvan de prijs nu niet verhoogd is. En zelfs met dit soort acties blijf ik altijd vergelijken hoor.

Deel Deze Pagina