Hou er wel rekening mee dat programma's die je gebruikt in de loop der jaren steeds zwaarder worden en dus meer van je laptop zullen vragen. De technologie gaat vooruit dus de programma's gaan daar in mee. Kunnen meer dus vragen ook meer. Ik denk dus dat als je daar naar kijkt je langer plezier van je laptop hebt.
Die hebben wij ook. Afgelopen zomer gekocht voor 250 euro bij coolblue. Echt een superlaptop! De kinderen gebruiken hem voor school en hij wordt hier dus wel intensief gebruikt. Erg blij mee.
Lenovo's zijn goede werklaptops, mijn vriend heeft er ook 1 van werk Persoonlijk ben ik een asus-fan, dus ik leg ietsje meer geld ervoor neer I5 of i7 zou ik aanraden voor snelheid, en 16" of groter nemen, is rustiger voor de ogen, omdat het scherm niet zo klein is Ik zou een winkel of 2 inlopen om te zien wat voor indeling van toetsen je fijn vind, dan kun je naar dat soort types zoeken Zorg dat er al genoeg opslag in de laptop zit, een desktop kan dat wel makkelijk upgraden, maar laptop gaat moeizamer en vaak met garantie-verlies
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe laptop, maar weet het ook niet. Ik ga het weekend de Mediamarkt maar een bezoekje brengen. Daar hebben ze nu trouwens de actie Geen BTW.
Ik weet dat ze dit doen. Maar er zijn artikelen die ik van tevoren heb bekeken en waarvan de prijs nu niet verhoogd is. En zelfs met dit soort acties blijf ik altijd vergelijken hoor.