Onee hé! we waren eruit het zou Lara worden, komt mijn man opeens met de naam Lincey die hij in eerste instantie had afgekeurd, (stond op mijn lijstje). Nu gaan we dus weer twijfelen! Dus wat is leuker/mooier Lara of Lincey
Vind het allebei wel leuke namen, ik vind alleen de schrijfwijze 'Lincey' raar en niet mooi... Zou dan eerder gewoon voor Lindsey gaan denk ik
Haha, leuk! Ik heet Lara, dus daar heb ik natuurlijk voor gekozen! Volledig heet ik Larissa Tamara, dan is het eerste deel van Larissa en het laatste deel van Tamara 'Lara' jaja... . Ehm weg anonimiteit nu En ik ben altijd heel blij met m'n naam geweest, je hoort'm niet veel en ik krijg ook leuke reacties. M'n zusje heet trouwens Danja (Danisja Matanja, zelfde trucje ) Vind ik ook nog steeds een supernaam! Succes, ik ben heel benieuwd wat het wordt!
Lincey vind ik heel vreemd gespeld inderdaad, daar zou ik dan ook Lindsay van maken. maar ik vind Lara veeel mooier!
Lara vind ik een mooie naam. Lincey, Lindsay of welke variant dan ook vind ik niet mooi sorry. Ik vind persoonlijk Lara ook wat stijlvoller.
Ik zou ervan maken: Linsey, Lindsey, Linsie, Lindsay! Ik vind die naam mooier dan Lara, alleen dan niet gespelt als Lincey, dat vind ik erg raar staan! Ik ken overigens iemand die heet Linsie en iemand die het spelt als Lindsey en Lindsay!
Ik heb gestemd voor Lara -omdat ik de spelling van de andere naam niet mooi vind. Lindsey vind ik net wat leuker dan Lara
Bij gtst is het Lana of bedoelde je dat kleintje van Sjors niet? haha Maar ik ga voor Lara, veel mooier als Lincey.