Ik blijf bij Delphin Imperial! Heb zoveel hotels gezien in Turkije maar zo goed en luxe heb ik nooit eerder meegemaakt
Heb gekozen voor Royal wings, lang getwijfeld ook tussen delphin imperial wegens de verhalen hier op het forum die veelbelovend klinken maar toch de stijl van het hotel sprak me minder aan de aankkleding en sfeer van royal wings zag er wat knusser uit dan het massale op de foto's van delphin. Ook het zwembad met de bruggetjes en wat mee groen vond ik mooier ogen dan zo grote open ruimte. Dus puur op gevoel af gegaan! ondanks dat ik ook wel benieuwd ben en blijf naar het verschil in luxe
Dat vonden wij nu ook en daarom ook voor Royal Wings gekozen... Tickets net binnen, nog 14 daagjes Wanneer gaan jullie?
voor ons duurt het nog wat langer ga 1 september! Ben benieuwd hoe jij het vind Joyciejj! hopelijk kan je een leuke positieve ervaring delen als je terug bent
Wij zijn vorige jaar naar iberotel palm garden geweest in Side. Het was echt op alle fronten super vooral voor kids! Je verveelt je niet in het hotel het is super groot en genoeg te doen! Volgende week gaan we als het mee zit naar Aska Lara hotel in Lara! Ben benieuwd ziet er veelbelovend uit!
Je vakantie zal hoe dan ook leuk worden. Je kan wings en delphin overigens niet met elkaar vergelijken qua luxe , beetje appels en peren verhaal.
Hoe bedoel je Butcke, dat je niet kan vergelijken dat ze allebei wel luxe zijn maar net op een andere manier?
Ik ben net 1 dag terug uit Lara en ben in Saturn palace geweest was ook super! In de bis terug was er iemand die in Royal wings was geweest was erg positief maar Delphin zag er vanaf buiten echt waanzinnig uit
Vorige jaar Royal Wings was echt super. Paradijs op aarde voor de kinderen. Zoveel glijbanen, kermis, zwembaden, animatie was ook echt top. Eten zoveel keus en echt heerlijk ook. We willen dit jaar weer gaan, zit nu te kijken of prijs nog uitmaakt per aanbieder.
Ben nu ff een tijdje aan het zoeken voor rond 11-12 juli en Fly2beach.nl is het goedkoopste voor ons in juli.
ik zat even te kijken bij Delphin echt prachtig het is dat we al geboekt hebben voor dit jaar maar dit word toch wel de bestemming volgend jaar
Delphin Imperial is gewoon een stuk luxer dan Royal Wings. Maar het blijft wel gewoon een ontzettend mooi hotel en een paradijs voor kinderen (wat Delphin overigens ook is). Delphin Imperial is de overtreffende trap zeg maar. Maar daar hangt ook een prijskaartje aan vast.
Ik ben in Side geweest en vond er niets aan. Ons hotel was top. Niet te groot (wij houden absoluut niet van die mega resorts) en er was een hotel + huisjes. Wij zaten in een huisje gelijk naast het zwembad. Bij de huisjes en bij het hotel was een apart zwembad. Ik weet alleen niet meer hoe het heet. Ik ben op mooiere plekken geweest..