Hoi Joyciejj, zag in het andere topic dat je weer terug bent wil natuurlijk van alles weten over hoe het was in Royal wings dus brand maar los! is het mooi? luxe? aanraders/tips, genoeg te doen?
Jaa we zijn terug! Wouw wat een prachtig hotel en die tuin😍 Denk dat royal wel een van de mooiste tuinen heeft daar! Het zwembad is echt prachtig en 'savonds vermaakte de kids zich op het lunapark😃 daar zitten wel tijden aan gebonden net zoals de zwembaden met glijbanen en het golfbad.. bij het speeltuintje was van 10-1230 animatie voor de kids maar die van mij gingen liever zwemmen haha De kamers zijn mooi en hartstikke schoon! Sowieso is alles super schoon daar, de wcs de vloeren, bij het zwembad alles.. als je bij het zwembad ligt komen ze vaker rond met drinken😄 wij hadden zicht op de zwembaden met glijbanen en lunapark en de weg dan.. staat ook nog een moskee maar als je de deuren dicht houdt hoor je er niks van 😂 het eten was ook wel goed, maar na een aantal dagen werden we dat eten wat moe daar, ze hadden wel steeds een ander thema zoals op zondag spaans, maar toch was het steeds hetzelfde haha Ontbijt was ook top en tijdens lunch gingen we of bij de kraampjes bij het zwembad eten (pizza hmmm of broodjes gezond, broodje doner en veeel ijsjes, maar ook beperkt open 12-1430 zoiets ijs en drinken langer) ook is er helemaal achteraan een kaart restaurant die ook van 1230-1430 open is, maar die was niet zo geweldig.. In de omgeving daar is niet zo heel veel en ik vond het ook erg duur.. we hadden bijv 1 zak chips en 2 mini zakjes m&ms voor 7 euro😐 er zijn wel wat bazaartjes, leuk om even te kijken dat wel.. 1 dag zijn we naar antalya geweest voor 5 euro pp maar ik vond het vreselijk daar bah moet je echt van houden! Ik had wel een broek gekocht voor mn zoontje, dat was een witte en korte hadden ze witte nergens, ginge hun daar gewoon van een lange een korte broek maken haha service he En savonds tsjah wij waren met schoonouders (eigenlijk ook met ouders maar die zijn niet mee gegaan door omstandigheden) Maar dan is er niet zo heel veel te doen.. 2 terrasjes die open zijn tot 12 uur en op zaterdag was er van 2130-00 een garden party die was wel echt super maar hard geluid En een theater steeds in de arena maar daar houden wij niet zo van.. de kids konden soms savonds zon kleurplaat met zand maken (kost wel 5 euro) En vanaf 12 uur snachts kun je nog binnen eten en drinken of disco maar dat is ook niks... wij hadden er gegeten toen we om 3 uur op moesten voor naar het vliegveld te gaan haha Mja al met al was het gewoon een geweldig hotel, een geweldig zwembad en een super strand en super service.. soms werd mijn stoel gewoon onder me geschoven 😃 Ik vond delphin palace en imperial er van buiten echt waanzinnig uit zien.. Ohja en die fotoshoot is echt prachtig😍 Veelte veel gezegd weer haha
super voor je uitgebreide antwoord!! leuk om zo ervaringen te lezen zeg! is het hotel wel wat je had verwacht of viel het toch wat tegen? zou je er nog eens heen gaan of zou je dan toch voor bijv delphin gaan?
Het is zeker wat we hadden verwacht.. maar wij zijn dan ook een appartementje in spanje gewend haha Maar ik zou er zeker weer voor kiezen ja alhoewel als iedereen zegt dat delphin zo geweldig is dan zou ik dat ook wel eens willen weten maar royal was gewoon top en die tuin ben ik helemaal verliefd op geworden😄 Alleen viel het ons tegen dat er niet veel was in omgeving (wisten we wel maar in t echt is t dan tog anders) mja dat ligt meer aan ons.. tis net wat je gewend bent Ben benieuwd naar jou ervaring over een paar maanden ben je wel eens in turkije geweest?
jammer dat er idd niet veel te doen is in de omgeving zijn er evt ook excursies te boeken dat je toch nog eens er op uit gaat of hebben jullie daar niet naar gekeken? en die fotoshoot lijkt me ook wel leuk waar is dat?
Nou je kon met een speedboot naar de watervallen in antalya maar dat duurde maar een uurtje en zie mijn kleine van 1 niet in een speedboot zitten haha maar daar kan je denk ook wel met bus naartoe..als je binnen komt en dan links daar kan je vanalles boeken, ook naar dolphinland maar dat was ook gewoon echt duur! Niet dat we op vakantie zo naar het geld kijken maar de kids amuseerde zich aan het strand of zwembad ook goed! Binnen in het hotel liggen een paar winkels en ook voor de fotoshoot.. die shoot is gratis maar per foto kosten die 8 euro 15x20 en je krijgt ze dan ook op cdrom.. als je dat wil, zorg dat ze laten zien dat de fotos op de cdrom het doen! Wij hadden nml geluk gehad, want wou nog iets leuks voor mijn ouders laten maken en moesten ze de cd hebben, konden ze de fotos niet openen, gelukkig stonden ze bij die andere fotograaf nog in de pc.. anders hadden we dus niks op cd gehad! Oohhh ik wil nog wel ff terug 😃
Ik heb van de week onze reis omgeboekt naar royal wings..erg benieuwd hoe het ons zal bevallen. Deze ervaring klinkt al positief!
Onyria claros...toen ik boekte had deze goede recensies op zoover, maar de laatste tijd is het echt vreselijk...met twee kleintjes durf ik dat niet aan!
Ik had ff gekeken want had er nog nooit van gehoord, ziet er mooi uit maar idd zeer slechte recensies! Veel plezier bij Royal Wings!