Exact hetzelfde! Dan zou ik eerder voor I.se gaan of I.sabella. Mijn moeder heet officieel zo maar noemen haar I.lse Vind dat echt een oudbollige naam
Of Ilsa of Elisa. ! Ook leuk. Net iets anders. Isa: veels te populair! Ise, hoor ik ook te vaak. Ilse vind ik persoonlijk niet zo leuk.
Isa! Mooie naam. Mijn dochter heet Lotte, ook top 10 naam maar ken geen enkele andere Lotte. Ook geen Isa overigens.
Isa. Vind Ilse oubollig klinken, sorry. Vind Elisa trouwens ook een heel mooi alternatief, of Ílsa / Ilsa.
Mijn man wou Amy de naam Isa geven maar, ik had mijn kat zo genoemd dus voor mijn meisje vond ik het niets. Nu is haar derde naam Isa Vind het een hele mooie naam dat wel! Ilse vind ik een saaie naam sorry
Dankje voo jullie reacties. Opties ise en elise en ilsa zijn idd allemaal voorbij gekomen. We moeten het wel allebei eens zijn.. Isa vind ik krachtiger klinken en ilse braver. Pff lastig hoor
Als ik uit deze 2 moest kiezen was ik snel klaar! Zeker weten Isa! Leuke, krachtige & lieve naam tegelijk. Ilse vind ik ook ouderwets. Zou mn kind nooit zo noemen.