Héé Lars; van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!! Wat 'n bink ben je alweer! Ik hoop dat je een hele leuke, gezellige verjaardag hebt en veel cadeautjes mag uitpakken! Veel plezier met je papa en mama, ik geloof dat je wat leuks ging doen met hen, toch?
Die Lars!! lekker jarig! Wat een feest!! Hoop dat jij, mams en paps een superleuke dag zullen hebben........
Heel hartelijk gefeliciteerd, Lars, met je 1e verjaardag. We hopen dat je een hele fijne dag zult hebben en dat je taartje lekker zal smaken. Dikke kus van Emelyne en Isabel.
Nou hij ligt nu op bed. Het leukste vindt hij tot nu toe de versieringen. Ik ben blij dat we het allemaal op film hebben staan. Dat koppie van hem toen we beneden aankwamen. We wilden naar de kinderboerderij vandaag maar het regent hier weer heel hard. Misschien dat we nog gaan zwemmen en anders gewoon een dagje thuis. Morgen wordt het druk genoeg. Vandaag komen ook onze vrienden nog en daar krijgt hij ene ballentent van dus vervelen zal hij zich niet doen. Bedankt voor de felicitaties!
van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag en ik hoop (maar dat zal best wel)dat je vandaag en morgen heel gezellig gaat worden en dat je maar lekker verwend mag worden