In ons hoofd hadden we Lars en Liva, hihih maar niks bleek minder waar, we krijgen er nog een jongentje bij. Maar nu... De volgende namen vinden we leuk, maar hebben nog steeds niet zoiets van wauwww: - Lars & Luka (super leuk, maar is dit wel een naam voor een man van 30?!). - Lars & Liam (hier hebben we tot op het laatst tussen getwijfeld bij Lars. Alleen heb ik bij deze naam inmiddels een btje een associatie). - Lars & Senn - Lars & Sil/Sill of Syl - Lars & Lukas (ook heel leuk alleen houdt het me misschien wat tegen doordat hij op nr 1 in de top 20 staat). - Lars & Mees (heeft ook wel wat, maar doet het me aan zo'n doetje denken). Zelf vind ik Pelle en Tijn ook erg leuk, maar vriendlief vind het niks. Welke twee vinden jullie het leukst samen? Meer inspiratie is altijd welkom!
Lars & Senn en Lars & Mees vind ik erg leuk, want vind je van: Lars & Sven Lars & Niels Lars & Jens Lars & Rens
Ik vind Luka een erg leuke naam. Leuk ook bij Lars. Misschien is een tweede naam in zo'n geval wel handig ivm voorletters en post e.d. Heb de ervaring dat het voor vele instanties toch best lastig is om mensen uit elkaar te halen als ze in hetzelfde gezin wonen
Van jouw lijstje vind ik Lars & Mees het leukst! En vind Mees juist stoer, geen naam voor n doetje hoor. Ook vind ik Pelle een hele leuke naam, maar vind t niet zo passen bij Lars. Andere opties: Lars & Mels Lars & Jens Lars & Guus Lars & Stijn Lars & Thom
Bedankt meiden! Leuk om jullie meningen en ideeen te lezen. Een tweede naam komt er zowiezo. De naam heb ik er nog niet echt tussen zien staan. Grappig lees meerdere keren Jens, helaas niet mijn smaak. Ik neig momenteel het meest naar Luka, maar is het niet echt een 'jongetjesnaam'? Dan bedoel ik zou een jongen blij zijn met deze naam als hij volwassen wordt?
Lars en Luka, kan prima en ik vind het juist een erg stoere naam voor een man! Verder; Lars en Lenn Lars en Finn Lars en Mels Lars en Twan Lars en Mink
Ik vind Luka goed kunnen voor een volwassen man. Het is Lukas in het Italiaans; de -s- valt in het Italiaans weg. Mees vind ik ook goed passen. Is dit nog iets : Mika : ook een Scandinavische naam, komt van Mikael. Jorn Kjell Ezra Ilja Ole Bjarne Sverre