Levi hoor ik hier helaas te veel om me heen Senta, hihih voetbal zegt mij helemaal niks, dus kan me er niks bij voorstellen. Gewoon lekker voor Pelle gaan hoor! Hier kwam vriendlief gisteravond met Jim en dan zoals je het uitspreekt en niet als djimmmm..
@Labesi: Ik ben ook erg benieuwd naar het geslacht.. hihi nog even geduld. Voor een meisjesnaam zijn er hier nog twee opties over, Mirthe en Sara. Ik neig naar Mirthe, manlief naar Sara. Maar ik vind beide namen super, dus dat komt goed. Voor een jongen is het echt heel lastig, we liggen totaal niet op 1 lijn! Ik denk heel erg aan Niels, Thijs, Niek. Manlief kwam met Joris en Daan... Daan vind ik wel mooi maar veel te populair, Joris vind ik helemaal niks. We zoeken nog even verder, en wie weet is het niet nodig als het een meisje blijkt te zijn straks met de 20-weken echo.. haha!
Kawaii, spannenddd, nog een dikke week. Voorgevoel? ik ga dan voor L. en Sara. En Daan, ja vind ik ook een leuke naam, maar idd erg populair, Thijs ook leuk, Joris zou idd ook niet mijn keus zijn, ohhh wat is het moeilijk. Gelukkig hebben we nog even!
Inmiddels besloten dat het idd Sara wordt als het een meisje is! Ik sta er 100% achter, supernaam. Ook omdat de letters van die naam allemaal terugkomen in Lars zijn naam, en ook 4 letters heeft. Het klopt gewoon, voor mijn gevoel! Jongensnaam nog altijd niet. Nog een paar dagen, dan de echo. ik heb inmiddels geen nagels meer over...
Oh hahah zie dat jij hem ook had staan. Wij hadden deze twee namen in ons hoofd voor onze 2e of 3e onze zoon heet Daan. Maar we kregen na hem twee meiden maar deze namen blijven favoriet
Bedankt weer meiden! Kawaaii, leuk! Vind ik ook altijd mooi als er letters inzitten die binnen het gezin weer terug komen. Ben heel benieuwd, laat je het nog even weten? Blogmama, ja Luka sprong er uit, Ivan vind ik opzich ook leuk maar niet de naam voor ons. Amy, Pepijn vind ik opzich een leuke naam, maar echt een associatie mee helaas. Mjs, Ties is mij helaas te hollands. Mirretje, hihih Noud ja leuk. Las het gister voor aan mijn vriend en hij vond hem icm Lars toch wel erg leuk. Hij staat inmiddels tussen ons rijtje. Twinkel, Stan is het helaas niet voor ons, lijkt ook te veel op de naam van ons buurjongentje hihih
@Labesi: we krijgen nog een zoon, weten we inmiddels. Dus de naam Sara, waar we zo 100% van overtuigd waren, is niet meer bruikbaar We zijn de jongens namenlijsten op internet aan het doorspitten en blijven voorlopig "hangen" op Jelle of Jesse. Maar we hebben nog even!
Wij mogen vanmiddag en zo kon ik je vol trots vertellen dat wij voor de naam p. elle zouden gaan krijgt mijn man ineens de twijfels, laten we nu dan maar hopen dat het hier een meid is en wij dus niet meer aan de vreselijke taak hoeven te beginnen om een jongensnaam erbij te zoeken.