Lars en ?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Labesi, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Labesi

Labesi Lid

25 feb 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jes89, hihih wat tof! Altijd leuk om te horen, hij staat bij ons ook nog steeds op nr 1

Kawaii, Leuk! hihi en hier ging het net zo. Wij gingen helemaal voor Liva, maar ook hier bleek die overbodig. Ben benieuwd welke naam het uiteindelijk wordt bij jullie!

Senta, haahah zul je altijd zien. Jammer hij is zo leuk. Blijft ook in mijn hoofd zitten. Maar... ben veel nieuwsgierig weten jullie het? En nog belangrijker was alles goed?

Hier staat Luka nog steeds op nr. 1. Inmiddel staan de volgende namen ook op ons lijstje: Senna, Eden (al vind vriendlief deze voor zijn gevoel te populair), Julan en Noud

2. senta

senta Niet meer actief

Ja wij weten het inmiddels ook, wij krijgen een meid, dus P. elle is het definitief niet. En ja alles was goed met de 20 weken echo althans als mevrouw haar voorkant volgende week goed gekeurd wordt, ze heeft nu alleen haar achterkant laten zien en lag heel ongeneerd met de benen wijd, dus volgende week vrijdag deel 2 van de echo.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Die vind ik ook leuk, behalve Rens dan.

4. Labesi

Labesi Lid

25 feb 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senta, wat fijn! Hihih nee Pelle hoef je dan niet meer over de discussiëren;). Gister 2e echo gehad? Hihih wel leuk zo lekker eigenwijs, mochten papa en mama nog een x spieken.

Nou hier zijn we geloof ik weer terug bij af. Vriendlief vind namen als Luka en Sil toch niet stoer genoeg. En hij wil toch liever voor een stoere jongensnaam gaan. Hij vind de namen voor nu als baby leuk, maar niet voor als hij volwassen wordt. Ergens kan ik me daar wel in vinden, maar Luka bleef mijn favoriet. Hij vind Lucas bv erg leuk.

5. Labesi

Labesi Lid

25 feb 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niels en Sven zijn geen optie en Jens is niet helemaal mijn naam geloof ik.

Grappig kreeg namelijk van de week een appje van een vriendin, waarin stond. Heb vannacht gedroomd over jullie zoon, hij heette Jens. Hahha moest daar zo om lachen!

6. marieke12345

marieke12345 Actief lid

11 okt 2013
    463
    122
    43
    Mijn zoontje heet P.elle en ik moet zeggen dat tegen mij nog nooit iemand over die voetballer is begonnen. Misschien wel tegen m'n man;) Vind het wel echt een superleuke naam.:)
    Van jouw lijstje vind ik Senn het leukst, stoere pittige naam. Bij Luka moet ik altijd denken of het luuka of loeka is:(

7. Labesi

Labesi Lid

25 feb 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leukkk! Pelle is hier helaas echt geen optie, zal hem er echt niet door krijgen. Dus laat het er maar bij zitten. Senn, als ik hem op papier zie denk ik leuk, maar qua uitspraak minder. Doet me toch teveel aan Sem en Sam denken.

Wat vinden jullie van Senna?

8. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ik zie dat iemand Lars en Kaj al heeft genoemd... Maar ik vind die namen ook heel goed bij elkaar passen! Ik zou zelf niet zo snel voor twee L namen gaan in het zelfde gezin, of de kinderen moeten inderdaad meerdere namen hebben.

9. marieke12345

marieke12345 Actief lid

11 okt 2013
    463
    122
    43
    Senna vind ik leuk, heb ik ook op m'n lijstje gehad jaren terug. Vind het wel jammer dat ie zoveel voorkomt nu.
    Nu las ik net de naam Sann, misschien vind je dat wat?Vind ik toch wel heel anders dan Sam, vond het erg leuk toen ik 'm net zag, nog nooit gehoord.

10. Labesi

Labesi Lid

25 feb 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat vind ik met vele namen jammer. Wij hebben maar besloten om daar niet te veel naar te kijken, alleen wat er in omgeving voorkomt. Anders blijft er zo ontzettend weinig over of je komt uit op een vrij aparte naam en daar is vriendlief dan weer niet zo van.
    Sann, er komt een soort gelijke naam in de familie voor;).

En Kaj, helaas niet echt mijn smaak.

11. senta

senta Niet meer actief

2e echo is vrijdag pas. Ik heb ons lijstje nog even opgezocht. Senna associeer ik met mijn kat zij heet zo vandaar :p ik kan er geen blanco oordeel over geven nu.

Bram, stijn. Stan. Mels. Mats. brent. Sven. Ravi. Nout. Yves.

12. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Lars en Bram

13. Labesi

Labesi Lid

25 feb 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihih ik vind Bram best een leuke naam, maar heel stom het doet me denken aan een konijnennaam, net zoals ik dat heb met Max als hondennaam en Boris de beer hihih. Ja ik weet het heel stom!

Deel Deze Pagina