Ennnnnnn we krijgen een......jongetje Dus voorlopig houden we het op Jens, ik moet zeggen dat ik het nu toch ook wel een erg leuke naam vind dus tenzij manlief ineens last krijgt van de hormonen en een andere naam wil....heet ons trio dus straks Lars, Niels en Jens! Bedankt voor het meedenken allemaal! xxx Roelie Ooooh ja....als het een meisje was geweest was het Myrena geworden.... Jammer vond het zo'n mooie naam!
Leuk, een zoon! Ga je het je andere jongens al vertellen, dat het een broertje wordt, of houd je het voor hen een verrassing? En Jens is een leuke naam hoor! Mocht je toch nog twijfelen en dus stiekem nog op zoek zijn naar iets anders, de naam Stan schoot me net nog te binnen, vind ik ook wel passen bij Lars en Niels.
Nog wat ideetjes: - Ingmar - Hjalmar - Jelmer, Jelmar - Axel - Björn - Olaf - Igor - Finn - Rune - Sivar - Vidar - Jonas - Magnus - Kasper - Viktor - Lukas - Linus - Albin - Tobias
Wat leuk, drie zonen! Voor de derde dacht ik meteen aan Tom. Net als Lars en Niels een stoere, nuchtere naam. En geen A of IE klank. Dan hoor je duidelijk verschil als je je jongens roept. Maar dat is Jens ook! Succes!