Welke naam vinden jullie leuker? Ik heb het gevoel niet te kunnen kiezen...twee zussen hebben scandinavische namen die prima in Nederland kunnen
Ik stem op Lars. Lenn klinkt als een afkorting van Lennart (Lennart/Lennard/Lennarht vind ik wel een prima naam trouwens)
Lars, maar ik heb echt helemaal niets met namen als Len, Sten, Stan etc. Veel te soft en helemaal geen pit wat mij betreft. Maar ze kunnen allebei prima hoor!
Ik heb gestemd voor Lenn. Ik vind het ook klinken als een afkorting van Lennard en normaal hou ik niet zo van afkortingen als naam maar Lenn is leuk genoeg om ermee weg te komen. Lars is op zich niks mis mee maar die komt hier erg vaak voor en vind ik echt dertien in een dozijn.
Ik hou over het algemeen van namen die minder vaak voorkomen. Toch heb ik Lars gestemd. Ik vind Lenn een beetje vrouwelijk klinken.
Ik vind Lenn wel leuk, Lars vind ik zo gewoontjes en je hoort hem ook vaak. Bij mijn dochter zitten er 2 in de klas, En hier in de straat woont er ook nog een, en ik woon maar in een dorpje
Ik vind Lars een geweldig leuke en lieve naam en hoor ik eigenlijk nooit. Lenn is niet mijn smaak, maar ook een prima naam. Heb Lars gestemd.
Lars is al mijn nr 1 naam sinds ik me kan herinneren. Hier in de omgeving ken ik niemand met die naam.. en laat ik nou net zwanger zijn van een klein jongetje 😍
Lars Lars is krachtiger en heeft meer pit. Vooral bij een lichtblond kindje vind ik die naam prachtig (blonde viking) Lenn klinkt gewoon wat sulliger. Maar ook weer wat lieflijker. Vind het beide hele leuke namen.
Tja, Lars is wat gangbaarder en zal meer stemmen krijgen. Persoonlijk vind ik Lenn origineler. Daarom krijgt Lenn mijn stem.
Ik hou niet zo van namen met een dubbele medeklinker op het eind, het ziet er gekunsteld uit en een dubbele letter voegt niets toe. Daarom heb ik voor Lars gekozen.