Hallo allemaal, Wij zijn al wat aan het nadenken over namen. Voor een meisje vonden we Lieke wel heel leuk! En voor een jongen dachten we aan Lars of Lias. Nu os Lias misschien net iets te speciaal.. andere meisjesnamen zijn ook nog welkom, ookal zijn we redelijk zeker.
Persoonlijk zou ik dan voor Lars gaan... ik vind Lias niet zo’n mooie naam om eerlijk te zijn. Maar Lars is wel weer enorm populair! Misschien te populair haha
Ik vind Lars sloom en zeurderig klinken. Een beetje een kneusjesidee krijg ik erbij. Lias vind ik wat te geknutseld. Ilias, Milas of Midas vind ik wel leuk.
Lars is op zich een prima naam maar je hoort hem horen wel heel erg vaak en daardoor wordt hij saai. Voor Lieke geldt hetzelfde trouwens. Lias vind ik niet zo mooi maar ik zou er wel aan kunnen wennen. Elias of Ilias vind ik mooier. Als ik echt moet kiezen ga ik toch voor Lias vanwege de originaliteit.
Lars Lias vind ik te gekunsteld, niet lekker uitspreken en geschreven doet het me denken aan het Engelse ‘lies’ (wat vaag is, want bij de naam Lies heb ik die associatie dan weer nooit gehad...).
Ik vind Lars veel leuker! Alleen vind ik het lastig uit te spreken (de r) Elias vind ik nog mooier. De naam Lias had ik nooit van gehoord.
Lars. Of inderdaad eventueel Elias, Elian. Lars horen wij hier in de omgeving weer totaal niet. Ik zou daar persoonlijk dus geen rekening mee houden
Lars en Lieke zijn hier helemaal niet bekend. Ik kom uit België. Dus qua populariteit Nederland maakt het niets uit.
in België hoor je beide namen absoluit niet. Lars misschien af en toe, maar Lieke hoor he hoer dus absoluut niet.