Babyvriendelijk hotel?

Discussion in 'De lounge' started by Gizzie1983, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    In de herfstvakantie willen we misschien nog een paar dagen weg. Nu zag ik een leuke aanbieding bij van der Valk, maar we zijn nog nooit met onze dochter naar een hotel geweest (alleen Centerparcs).

Is het goed te doen om met een baby naar een hotel te gaan? Ons meisje is heel gemakkelijk gelukkig. Ze vindt het al snel goed. Zou het zelfs wel aandurven om uit te gaan eten 's avonds.

Iemand ervaring?

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik zag je titel en dacht direct aan Van Der Valk. Toen ik het topic opende zag ik dat je er zelf ook aan dacht. Van Der Valk (sommige hotels) is zeker geschikt! Ik zou wel een wat luxere uitzoeken.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind hotels sowieso héél erg babyvriendelijk.

Ik zou wel een hotel kiezen met niet te dunne hotelmuren; want anders wordt de baby wakker van mensen die liggen te krikken en worden mensen die liggen te krikken gestoord door een huilende baby :D :cool:

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Maar ja, zonder krikken ook geen baby's... :D

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Klopt als een bus! Echter zou ik het er niet op kunnen doen, op dat geluid, whahahaha.

6. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Pfoe... Nee, ik ook niet hoor!!
    Maar manlief heeft daar gelukkig minder moeite mee, wat wel eens handig kan zijn als je gaat voor nummer 2 :p

7. bloem3

bloem3 Actief lid

Mar 17, 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diverse keren met baby naar hotel geweest. Goed te doen, wij namen wel eigen campingbedje mee. Genoeg ruimte voor het bedje. Wel idd luxere hotels met een zwembad erbij, is nl erg leuk met baby. Oa Vd valk emmen vind ik ontspannen...

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    hier ook vaak naar vd valk geweest en de luxere zijn absoluut goed te doen hoor

9. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    het mag zeker niet in belgie zijn?want dan is het reigersnest in koksijde een hotel speciaal voor met kleintjes te verblijven.in de bar en restaurant zijn er bijv bij elke tafel stopcontacten om de babyfoon in te steken,er is een baby -of peutermaaltijd verkrijgbaar,er is allerlei baby-en peuterspeelgoed voorzien ,enz....vond ik heerlijk vroeger met mijn jongens!

Share This Page