Oorontsteking

Discussion in 'Gezondheid' started by jessy1983, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ben nu al twee weken verkouden. Nu al bijna een week oorontsteking. Maar hier krijg je niets voor. Iemand iedeeen. Ik begin nu ook holte ontstekingen te krijgen. Dit word van kwaad naar erger. En je mag maar een week neusspray gebruiken. Ik stoom al heel veel nu ook neusspoelingen. En ik weet het gewoon niet meer. Voel me zo rot en beroerd en heb vrijdag een trouwerij waar ik getuigen ben. Help!!! Xxx

2. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

is er bij de drogist ook niet een homeopatisch middeltje?
    Ik weet nog dat ik de vorige zwangerschap ook erg verkouden was
    en er hoofdpijn van had, toen heb ik ook iets gebruikt daarvan,
    maar zou niet meer weten hoe het heet.
    Misschien even vragen bij de drogist?

3. Loe

Loe Niet meer actief

ja hebt bij de apotheek een oormiddel wat je mag gebruiken. Is puur pijnstillend, helpt geen ontsteking weg. ben de naam kwijt, sorry!
    En als t echt super erg wordt ook met je holtes, vraag dan een antibiotica kuur, amoxicilline mag je gewoon hebben. beterschap! (weet hoe het is, heb zelf chronische oorontsteking)

4. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

Nov 18, 2008
    183
    0
    0
    Mijn oren klapten steeds dicht, heel vervelend. Ik heb van de huisarts voor de bij- en voorhoofdholte ontsteking die ik daarna kreeg, een spray gehad die je onbeperkt mag gebruiken tijdens je zwangerschap. Beclometason nevel.

Gaat wel pas na een paar dagen werken, maar ik heb er zeker verlichting van gekregen. Vraag hier anders om bij je huisarts, maar dat zal je voor vrijdag helaas niet meer kunnen helpen.

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nou hartstikke bedankt meiden. Ik heb toch antibioticum gehad. Had holte ontsteking naast de oorpijn.

6. Seth

Seth Niet meer actief

hopelijk werkt het...

ik mag vanmiddag naar de huisarts... had vorige week donderdag na neussnuiten opeens heftige oorpijn.... wat uren heeft aangehouden.. tot er bloed uit mn oor kwam.....
    ben nu al een week doof aan 1 kant...
    huisarts denkt scheur in trommelvlies.....

nou ben benieuwd.......
    Voel me al een week B2 uit bassie en adriaan... "wat zeg je, baas?"..... :D echt vervelend...

beterschap!!!

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jij ook beterschap echt bagger. Ik ken het. Ik hoor ook geen drol haha maar Als het maar goed blijft gaan met de kleine x

Share This Page