Toetjes

Discussie in 'Voeding' gestart door Diesel82, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Ik was onze dochter net eten aan het geven en inene kwam er een vraag in me naar boven. Sinds ik onze dochter toetjes geef geef ik haar eigenlijk altijd volle yoghurt. Niets meer en niets minder. Maar nou vroeg ik me af of hier ook een soort van afwisselinkg (soort toetjes) in moet zitten of dat ik gewoon lekker volle yoghurt kan blijven geven.Alvast bedankt!!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Je kunt gewoon volle yoghurt blijven geven hoor! Lucas krijgt ook altijd alleen maar volle yoghurt (wel met een beetje diksap), maar geen andere toetjes, zoals danoontjes o.i.d. Zelfs diksap is niet nodig hoor! Het gaat om de calcium en dierlijke eiwitten/vetten uit de yoghurt die je kleintje nodig heeft, en die zitten volop in volle yoghurt!

3. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    volle yoghurt en af en toe een danoontje!

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij geven bijna altijd volle yoghurt, maar doen daar soms iets doorheen. De ene keer een beetje diksap, de andere keer een klein beetje vanillevla. Gewoon om het niet altijd hetzelfde te laten zijn. Maar hem maakt het volgens mij helemaal niets uit; hij smult net zo van zijn 'kale yoghurt' :D Heel soms krijgt hij danoontje (Hangt meestal samen met bezoek van oma, hahaha), maar dat is echt een zeldzaamheid.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook altijd pure volle yoghurt. Maar met oud&nieuw heeft ze er een keer wat fruit door gekregen; dat was ook smullen! :D

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Volle yoghurt of volle kwark, een enkele keer met een scheutje diksap of een lepeltje jam erdoor voor de afwisseling

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, idd, kwark! Vindt Sil ook erg lekker! Toevallig vandaag weer eens meegenomen :)

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb tot haar 1 1/2 ook alleen volle yoghurt gegeven, toen begon mevrouw te goed te snappen dat papa en mama een ander toetje aten. Nu eet ze volle roomyoghurt van almhof, net als mama;)

Deel Deze Pagina