Bebetto 42 duowagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by vliegje, Dec 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Hoi allemaal,

Wij zijn 2 mama's, onze dochter wordt in februari 2 jaar en dan verwachten wij ook onze 2e dochter :)
    Nu zitten we in dubio om een duowagen aan te schaffen. Onze dochter is 'laat' gaan lopen (19 maanden) en loopt echt nog geen grote stukken.
    Mijn vrouw en ik werken allebei best veel, zijn alleen de zondag als gezin samen waardoor we, als we straks met de kindjes op pad willen, toch ook geregeld alleen zijn.
    We gaan ook wel eens dagjes weg, een duowagen lijkt ons zoveel handiger dan 2 losse wagens.
    Ook naar een plankje gekeken voor onze Mutsy Evo maar onze dochter staat er niet lang op en daarnaast brak ik onderhand m'n nek omdat je breder moet gaan lopen 😂

Heb me al verdiept in verschillende wagens. Wil in ieder geval niet naast elkaar dus de Bugaboo valt al af. Ook qua prijs trouwens.
    Heb de Phil&Teds gezien, die leek me we wat of de wagen van de Topmark (2Combi) of eventueel de buggyvorm, Tandem.
    Toch zou ik het fijn vinden een maxi cosi erop te kunnen zettennofeen reiswieg.

Nu zag mijn vrouw de Bebetto 42, maar ik kan er online weinig van vinden. Geen ervaringen enzo. Ben erg benieuwd of er mensen zijn die met deze wagen ervaring hebben?

Het is weer een flinke aankoop. Op marktplaats staat niet veel van wat wij willen (in de buurt) en zulke grote aankopen doe ik liever nieuw.
    Waar doen we goed aan? De P&T is ook enkel te gebruiken.
    Ik draag ook, onze baby zal ik ook wel eens dragen maar geen hele dagen als we dagje Efteling doen ofzo. Onze dochter zit eigenlijk ook nog best graag in de wagen, als ik nu de hond uitlaat neem ik zenig mee in de wagen anders moet ik ze na10 meter gaan tillen haha.

Ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met Bebetto 42.

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Nog nooit gehoord van de Bebetto. Met zo'n leeftijdverschil lijkt het mij vooral fijn om hem van 2 naar 1 te kunnen zetten.

Is het dragen van de kleinste geen optie trouwens?

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ja ik ga zeker dragen, maar als ik b.v. de hond wil uitlaten moet ik eerst de oudste gereed maken in de buggy, dan de hond en dan nog de baby inknopen. In die tijd is onze oudste het allang beu om 'ff' te wachten hahaha. Ik weet niet hoe andere ouders dat doen. Ik kan redelijk snel knopen maar niet onder druk.
    Vind het erg lastig..

Bebetto wordt verkocht bij van Asten in Tilburg. Niet alle winkels hebben dit merk.

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Ik denk trouwens dat je meer reacties krijgt als je heb bij Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina plaatst.

Het ziet er wel een beetje propperig uit. Lijkt mij geen fijne wagen. Bij de baby uitzet is ook veel terug te lezen over duo wagens. Ik heb zelf de abc zoom. Maar met een kindje van 2 zou ik die niet meer halen. Dan had ik voor een tandum buggy gegaan omdat die kleiner opklapt en ook goedkoper is. De abc zoom is wel achter elkaar, maar niet enkel te gebruiken. De zitjes zijn fijn. Past alleen niet in een kleine auto. Hij kan alleen in een medium wagen of groter. Er zit een fijne mand onder waar je veel boodschappen in kwijt kunt. Deze is tweedehands ook makkelijk te verkrijgen.

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Mijn dochter is 20 mnd in februari als mijn volgende dochter wordt geboren.

Ik heb de phil en teds vibe gekocht. Deze kan je ook makkelijk als enkele wagen gebruiken en ook makkelijk als duo.

Ik gebruik hem nu een week als enkele wagen en rijd heerlijk met 1 hand te sturen ook.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Hoe zit het ook alweer precies met de P&T? Kan daar ook een maxi cosi op? En staat die dan bovenop, en de oudste onderin?
    Waar zit de oudste dan normaal gesproken?
    Ik vond de P&T ook wel mooi eruit zien, maar krijg mijn dochter echt niet onderin denk ik haha.

Er zijn op zich ook wel mooie buggy's ja, die ik wellicht kan pakket met een babynestje erin. Dan vanuit maxi cosi in zo'n nestje. Alleen zitten de kindjes soms zo dicht op elkaar of ziet de achterste niks. We gaan morgen bij van Asten eens goed speuren en ons laten adviseren waar we goed aan doen. Onze Mutsy is ook een hele fijne wagen vind ik.
    We zullen niet gauw meer met 1 kind weggaan. Hooguit nog in mijn verlof als de oudste b.v. gewoon bij haar oma's is op haar 'normale oppasdagen'.

Ons leek het 'ombouwen' van de P&T een hoop gedoe.
    Bij de Bebetto is het echt klikken. Je klikt de wieg of het zitje erop en klaar. Bij de P&T werkt het met riempjes langer maken enzo dacht ik?

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Mag een slotje op. We hebben de Bebetto gekocht. Een super mooie stabiele fijne wagen, zeker vergeleken met de duo buggy's. Hopelijk bevalt hij in de praktijk ook zo goed straks met 2 kids.

Share This Page