Mijn zoontje krijgt een nieuwe kamer. Nu heb ik hele leuke grijze meubeltjes gezien, maar ik vind de donkerblauwe accessoires van baby's only zo leuk! Zoiets als dit: Ik zie ze op foto's alleen bij witte meubels. Zou dat ook mooi zijn bij grijze meubels? Of is wit dan echt mooier? Heeft er iemand grijze meubels met donkerblauwe accessoires? Heb je foto's? Dan zie ik die graag! Super bedankt!!
Op zich kan er veel bij grijs! Dus dat is makkelijk Ik weet niet hoe donker de meubeltjes zijn? Kan me wel voorstellen dat het geheel misschien wat donker oogt. Komen er verder nog kleuren op de muren?
Ligt inderdaad een beetje aan hoe grijs het is. Als het licht grijs is kan het prima. Bij donker grijs wordt het wel donker
De muren zijn ook al grijs, wordt misschien beetje veel? Hij heeft nu gewoon witte meubels maar ik wilde eigelijk wat stoerders nu hij toch een beetje een grote jongen wordt... Zal even foto van de meubels zoeken.
En dit is niet de babykamer maar zo is het wel overal op de slaapkamers, grijze muren, witte balken, houtkleur laminaat. (Hier was het nog niet af. Inmiddels zitten er ook netjes hoge witte plinten tegen de muur).
Als je de meubels laat in de kleur zoals het nu is op die foto dan zeg ik ja. Donkerblauw, grijs en wit is dan een mooie combi.
Dat kan heel goed hoor. Als je het te donker vind worden gebruik je wat witte accessoires denk aan witte manden of gordijnen. Ik vind t prima kunnen
Kan prima hoor, wij hebben donkerbruin met witte meubeltjes dan maar grijze muur + marine blauw met witte sterren can baby's only En wij vinden het schitterend