Lasercontrole, wel of geen bekeuring op de mat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Twee meisjes, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Volgens mij ben ik in nl geflitst, maar weet het niet zeker.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Er zitten 2 ijkpunten in de flitsapparatuur. Afhankelijk van de toegestane snelheid staan die punten een x aantal meters uit elkaar. De tijd die je erover doet tussen de eerste en de laatste punt wordt omgezet in tijd en afstand. Hier komt een snelheid uit. Dus ja, zodra je VOORBIJ de apparatuur rijdt en je remt dan, ben je te laat.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    NL en Duitsland zijn Europese lidstaten dus hebben een verdrag met elkaar. De boetesystemen zijn sinds een aantal jaar aan elkaar gekoppeld, dit komt bij het CJIB binnen en wordt dan opgestuurd. Dit duurt ongeveer 3-6 maanden. Echter is het afhankelijk van de drukte, Je kan dus ook een jaar later nog een bekeuring krijgen. Je krijgt dit in de vorm van een brief met het verzoek tot betaling. Doe dit wel gewoon, de boetes worden namelijk gewoon verhoogd als je niet betaald. De eerst volgende keer dat je dan in NL komt en je zou worden gecontroleerd, krijg je alsnog de volle mep. Andersom net zo.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kan ik erachter komen of ik daadwerkelijk geflitst ben, of gewoon afwachten?

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    afwachten helaas.

Deel Deze Pagina