Laseren

Discussie in 'De lounge' gestart door xbabyxdx, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik hoor tegenwoordig heel veel over laseren. Zo schijn je je haren weg te kunnen laten laseren, kalknagels, spataderen, tattoo's kunnen laten weglaseren.
    Maar werkt dat dan ook echt?
    Komen de haren bijvoorbeeld dan echt nooit meer terug?

Wat is jullie ervaring hier in? En voor wat heb je laten laseren?
    Ben er wel benieuwd naar.
    Zou toch fijn zijn als je nooit meer je oksels hoef te scheren! :D

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ruim 10 jaar geleden stage gelopen in een privékliniek. Toen was het laseren nog niet zo heel bekend. Je kan inderdaad haar laten weg laseren. Vroeger kon dat alleen met de donkere haartjes. Hoe dat tegenwoordig is weet ik niet. Er zijn sowieso meerdere behandelingen nodig om tot goed resultaat te komen. Door middel van lichtflitsen word het hele gebied behandeld. In de kliniek waar ik werkte deden ze bijv het been opdelen in vakken. Zo wisten ze dat alles behandeld was. Wat een voordeel was/is is dat de haartjes kort moeten zijn. Dus er moet van te voren geschoren worden. Na de behandeling komt er een verzorgende gel op het behandelde gebied.

Ik twijfel zelf al jaren om het in m'n gezicht te laten doen. Heb last van ontsierende donkere haartjes die ik nu met een pincet weghaal. Wie weet laat ik het binnenkort een keer doen.

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Heb vorig jaar mn 'snorretje' :) al was het niet erg donker en/of veel, maar voor mijn gevoel wel ;) laten weg laseren. Was het zelf waxen beu. Tot op heden ben ik er haarloos en is het niet terug gekomen, dus ben super tevreden.

Ik zit er nu aan te denken om een geschikte ipl apparaat aan te schaffen voor thuis. Zodat ik zelf mn benen kan doen, maar weet niet in hoeverre die dingen betrouwbaar zijn en of deze wel daadwerkelijk helpen, je leest verschillende verhalen nog.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik gebruik al een jaar de laser voor mn benen enzo... werkt echt super. ik heb heel donker haar van mijzelf, en moest in de zomer echt iedere dag scheren, nu groeit er her en der nog een haar en scheer ik omde week ofzo nog. laser gebruik ik nog wel 1 x per maand ongeveer...
    het is eenmalig de aanschaf wat vrij prijzig is maar hij is het dubbel en dwars waard.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb het een paar jaar geleden gedaan en eerlijk het is allemaal weer terug. En dat was een erkende kliniek. Jammer maar goed ik haal het nu met waxen weg.

6. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt wel interessant welk apparaat gebruik je als ik vragen mag?

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik heb voor thuis de philips lumnea, erg tevreden over!

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oke bedankt voor de info, ik heb zelf ooit zoon silk en go apparaat gehad maar dat vond ik dus niet zo goed werken...

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Je bedoelde de andere nic :D zie ik ...

Deel Deze Pagina