Wij zitten na te denken om misschien even naar scheveingen te rijden met de kids en gewoon stukje te wandelen en eventueel even zitten op het strand en lekker in het zand spelen. Nu staat er alleen volgens mij best een harde wind. Dus wie woont er in Scheveingen en hoe is het weer daar? Is het te doen om stil te zitten? of toch echt te koud voor? en is het druk? Bedankt alvast
Ik woon niet in scheveningen maar wel langs de kust waait hier behoorlijk en is nog niet echt lekker maar het zonnetje laat zich wel steeds vaker zien. groetjes kim
Ook niet vanuit Scheveningen, wel een klein kwartiertje bij de kust vandaan: Het waait hier als een malle!
Tegen Scheveningen aan, het waait hier erg hard. Voor mij persoonlijk zou het te hard zijn om naar het strand te gaan. Je kan nu wel lekker uitwaaien maar rustig zitten of spelen in het zand is niet mogelijk. Je wordt meteen gezandstraald
Dank je wel voor de reacties Ga ik toch even wat anders leuks bedenken om te doen met ons gezinnetje en gaan we van de zomer.
Hier ook tegen Scheveningen aan. Zon schijnt nu wel waait hard en is best fris. Dus denk dat het op Scheveningen zelf om te zitten geen lekker weer is!