Wie heeft het perfecte recept voor kruidenboter? Ik kom niet verder dan roomboter,verse tijm,4 teentjes geperste knoflook citroensap Maar dan mis ik iets..net niet lekker genoeg!
Ik maak kruidencreme, 125 gr zachte roomboter 3 el slagroom en 3 el lauw water door de zachtgeroerde boter mixen Knoflook en zout en peper erdoor mixen en evt wat bieslook. Erg lekker...
Beetje sambal of chillivlokken doe ik er altijd bij, verder roomboter, peterselie, bieslook, basilicum, knoflook, peper, zeezout, citroensap, en een snufje kerrie
Ik doe altijd een pakje boter, wat (alles vers) peterselie, bieslook en knoflook (2 teentjes), zout en peper. Dan even met de staafmixer erdoor en klaar.
Roomboter, allerlei kruiden, peper en iets van aromat. En knoflook natuurlijk. Met aromat oid vind ik het lekkerder als gewoon zout.
Mislukt!! Verse bieslook 5 tenen knoflook en verse peterselie 250gr roomboter Citroensap Maar zo scherp dat het brandt en de nasmaak vies is.. Nog meer boter erbij?
Teveel knoflook. Ik doe meestal maar 1 teen en dan heeel fijn raspen en dan is het echt genoeg hoor. (En ik ben niet zuinig met knoflook normaal want de bollen vliegen erdoor)