Spruw

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ladylittleangel, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Beste verloskundige,

Fay is 4 maanden geweest en het lijkt erop dat ze voor de 3e keer spruw heeft.
    Met 3 weken had ze het, en een paar weken later weer opnieuw, en nu dus weer een beetje.

Ik geef flesvoeding en kook de flesjes en speentjes elke dag nog uit.
    Zou het misschien komen doordat ze nu alles in haar mondje stopt? handjes, voetjes, enz enz...

Ik gebruikte altijd Daktarin gel, en het was altijd met een paar dagen over, bleef wel de voorgeschreven aantal dagen gebruiken bij haar dat dus ook de sporen weg waren.

Heb je misschien advies voor me? of moet ik er even mee naar de Huisarts?

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Het kan inderdaad komen doordat ze alles in haar mondje gaat stoppen. Je bent in ieder geval goed bezig door alles uit te koken. Let ook op dat als ze een speentje heeft dat je die NIET eerst in je eigen mond doet!
    Daktarin gel werk inderdaad goed, maar als het niet wegblijft is een bezoekje aan de huisarts een goed idee.

Imke

3. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Dankje voor je antwoord!
    Het lijkt nu weer iets minder maar ik blijf nog wel even doorgaan met Daktarin.
    Als het over een paar dagen nog niet weg is of hetzelfde blijft ga ik even naar de huisarts!

Bedankt!

Deel Deze Pagina