nog 1 week en dan gaan wij naar turkije op vakantie naar een all inclusief hotel in kemer. ik heb er erg veel zin in het is dan ook alweer 4 jaar geleden dat wij op vakantie zijn geweest. nu was ik vast de koffers aan het inpakken en vraag me af of ik alles heb voor de kleine. dit heb ik nu: luiers 2 pakken zwemluiers 1 pak een paar fruithapjes kleine pakjes yoghi rosvicee paracetamol en neusspray thermometer shampoo en badgel borstel kleertjes en schoentjes ben ik nog wat vergeten? alvast bedankt!
wij gaan over 3 weekjes naar Turkije heb er ook al zin in maar misschien nog tips om mee te nemen - ORS - waterschoentjes (vaak glad bij de zwembaden) - speelgoed en knuffels verder weet ik ook even niks te bedenken
misschien een domme vraag maar wat is ors? waterschoentjes heb ik ook en een knuffel ook neem denk ik nog zo'n houte puzzel mee.
www.inpaklijst.nl ORS is een poeder dat je vermengd met water. Als je diarree hebt en je dat drinkt kun je niet uitdrogen, en zitten zouten in die er voor zorgen dat je ichaam het vocht behoud.
haha kijk mensi heef tal voorbeeld hoef ik het niet te zoeken verder heb je volgens mij alles dan wel en je kan daar gelukkig ook altijd alles kopen ben je toch wat vergeten
Ik vind een petje tegen de zon erg belangrijk en ook een parasol voor op het strand. Meestal zijn de bedjes bij een parasol snel weg en met kleine kinderen is schaduw een must!
ik heb net ors gehaald en ze hadden nu bij bart smit wel zwembandjes vanaf een jaar. zonnebrand heb ik ook gegaald factor 30 van zwitsal, volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje.
Oh, die heb ik om haar mee af te drogen of lekker even in te wikkelen als ze uit het water komt. Kan ik ook handdoeken voor gebruiken, maar die vind ik niet zo fijn daarvoor.