Last minute inspiratie kado leidster kinderdagverblijf zwangerschapsverlof

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door ZoWelkom84, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Wie o wie heeft een leuk presentje om te geven aan een leidster die met zwangerschapsverlof gaat.

    Ik hoorde gisteren dat mijn kleinste spruit haar morgen voor het laatst ziet. Ik dacht volgende week, dus uiteraard niet over nagedacht nog :eek:

    Heb alleen vandaag en heb al een mega drukke dag :|

    Wie helpt :roflmao:
     
  2. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Leuk tijdschrift?
    Wel attent van je. Ik heb dat nooit gedaan. Vind het eigenlijk ook niet nodig. In andere branches is het ook niet gebruikelijk dat jouw klanten je een kadootje geven als je met verlof gaat. Of geef jij de tandartsassistent, de supermarktmedewerkster, je verzekeringsadviseur enz ook een kado? Waarom men vindt dat dit wel gebruikelijk is bij kdv of basisscholen snap ik nog steeds niet.
    Oftewel; ik zou niets geven. Dit hoort ze te krijgen van haar collega’s.
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  3. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hahaha ik ook niet hoor! Maar bij de vorige leidster zag ik allemaal presentjes en dan merk ik toch dat ik mij bezwaard voel……
     
  4. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Niet bezwaard voelen en gewoon niets geven. Nergens voor nodig om deze rare gewoonte mee in stand te houden. ( en dat zorgt voor minder stress bij jou vandaag. Succes met je drukke dag!)
     
    Jessi79 en ZoWelkom84 vinden dit leuk.
  5. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Moet je dan wat geven? Ik doe dat ook nooit.

    Mocht je toch iets willen geven, gewoon iets lekkers voor onder de douche, me-time!
     

Deel Deze Pagina