Ik zou gewoon met de vrienden gaan praten en dat dit ook jullie naam is. Tibor, Tobe of Thobin vind ik ook leuk.
Ik zou de naam ook niet meer geven. Niet omdat ik zou denken dat die vrienden dat als na-apen zien, maar ik zou het zelf gewoon niet leuk vinden die naam nog te geven. Jullie T naam vind ik echt een hele andere categorie.. K beetje dezelfde categorie en erg leuk. Dacht ook nog aan Jonah, Ezra en Eden
Jullie K alternatief vind ik wat minder dan T! Superleuke naam T! Verder: Fedde, Ferre, Hidde, Jelle, Jonas, Jurre, Koen, Lester, Luuk, Moos, Ravi, Revi, Thijs
Nog als aanvulling op mijn bericht: wij hadden precies het zelfde behalve dat mijn schoonzus twee weken voor mijn uitgerekende datum beviel van een kindje waarvoor zij dezelfde naam hadden bedacht. Dat is even schakelen en balen (en ik vond dat wij ook niet echt een keus hadden, jullie natuurlijk wel) maar uiteindelijk echt super blij met de naam die wij nu hebben. Past heel goed. Dus als het toch niet lekker voelt gewoon voor een andere naam gaan.
Ik zou het bespreken met de vrienden. Kan makkelijk vind ik dan. Of Boaz noemen en dan evt Bas doen als roepnaam
Bij K moet ik aan die schaatser denken, leuke naam, wel wat harder dan je eerste optie en T. Bij T moet ik aan die presentator denken, en vind ik erg Brabants/Limburgs, beetje braver. Wat vind je van: Ezra Levi Yoran Mats Fedor Owen Jort of Lars Cas Leon Alwin Jorn Stef of Sven Jesper Niels/Nils Ingmar Jari Youri