Hallo allemaal, We willen in maart een weekje weg met onze dochter dan 10 maanden, maar ik kom er maar niet uit waar we heen willen, deze 3 van landal lijkt me erg leuk, landgoed het loo en hof van saksen, rabbit hill welke vind jij het leukste en waarom?
Ik ken het loo en hof van saksen. Beide fijne parken! Gezien de leeftijd van jullie dochtertje zou ik voor het loo kiezen! Dat park is meer op kinderen van alle leeftijden gericht, zoals het zwembad en restaurants. Hof van saksen is meer gericht op wellness en oudere kinderen. Het loo is een kleiner park en dus is alles veel makkelijker aan te lopen. Beide parken zijn prima huisjes, goede ervaringen mee gelukkig. Gaan jullie echt voor luxe en de extra's dan zou ik voor hof van saksen gaan. Het is dus maar net waar jullie voorkeur ligt. In elk geval veel plezier!!
Neehoor http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/480218-niet-kiezen-tussen-3-landal-greenparken.html
Ik ken trouwens alleen Hof van Saksen en dat vind ik echt een heel mooi park. Mooie huisjes ook, echt een luxer vakantiepark
Ik zou niet naar het hof van saxen gaan, is niet echt iets voor kinderen. Rabitt hill vonden wij heel leuk, maar ook land van Bartje zal jullie denk ik wel bevallen? Al naar gekeken?
het land van bartje zijn we in oktober al geweest, dat was ons erg goed bevalen dat we in maart weer op vakantie willen maar dan ook van landal zo iets als het land van bartje
Ik vind Het Loo echt geweldig zeker met kleinere kinderen. Aanrader vind ik de kinderbungalows,vlakbij de kinderboerderij en de plaza. Compleet ingericht zodat je zelf niet veel hoeft mee te slepen.
alleen ervaring met rabbit hill en dat is prima bevallen. Heerlijke omgeving zo in de bossen. Om de hoek zit de apenheul (leuk voor jezelf ) en julianatoren en nog een mooie wandelpark. Zwembad is een standaard landal zwembad, prima met een kleintje. Binnen is een binnenspeeltuin deel, met een apart stukje voor de kleintjes -dus ook die kunnen rustig in een ballenbak zitten met papa of mama . Wij hebben zelf gekampeerd op rabbit hill en we hebben nu weer geboekt voor een 8 persoonshuisje met m'n schoonfamilie.