Last minute twijfels aaaaaah

Discussie in 'Babynamen' gestart door Pickle, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    We hebben sinds een paar weken de naam voor de baby op komst, maar sinds gisteren twijfel ik zo erg. En ik ben over drie dagen uitgerekend! Ik ben ineens zo bang dat we de verkeerde keus maken, telkens als ik er aan denk krijg ik het Spaans benauwd en krijg ik buikpijn (of zouden de weeën beginnen ;)) Herkent iemand dit en kan diegene me geruststellen, dat het echt de hormoontjes zijn :)

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Erg herkenbaar, is echt een kwestie van hormonen.

Wacht gewoon af tot de bevalling en als je je kindje ziet weet je ook zeker of het de juiste naam is of niet!

3. Mama van Timo

20 dec 2011
    17
    0
    0
    Utrecht
    Ik snap het zelf helemaal, heb er zelf ook last van ;) Ben nu 34 weken zwanger...

Maar blijf gewoon bij je eerste keus, nu twijfel je maar ik weet bij mijn eerste zoontje, dat toen hij er was en die naam kreeg, toen was het ook gewoon zo, voelde ook heel normaal en iedereen gaat het kindje dan zo noemen.

Niet meer twijfelen, succes met de bevalling en geniet van jullie kindje!

Ben wel benieuwd wat de naam dan is?!

4. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83
    had ik ook

heb toen uiteindelijk de letters van zijn naam op de muur bevestigt met vreselijke lijm haha en toen kon ik niet meer terug :p of ik moest alles opnieuw behangen haha

5. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jullie hebben vast heel goed nagedacht over deze naam. Het zijn vast je hormonen meid, veel moeders hebben er last van. Geniet er van... komt echt goed.

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Bedankt voor de reacties. Het was bij ons zo dat we al een hele tijd twijfelden tussen twee namen. En heb het er gisteravond nog eens met mijn man over gehad, en hij dacht er eigenlijk hetzelfde over! Dus op dit moment ligt de keuze toch bij de andere naam...
    Misschien gek om nog zo laat van gedachten te veranderen, maar ik voel me echt veel beter bij deze naam en voel me nu ook stukken rustiger. Dus ik denk dat we er goed aan hebben gedaan :)

7. Lentes

Lentes Niet meer actief

Hier ook tot op t laatste moment getwijfeld over de jongensnaam, gelukkig kregen we een meisje! Haha, en nu weet ik t nog steeds niet welke naam ik gekozen had...

8. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Haha... heeeel herkenbaar.
    Exact op 40 weken zwangerschap hebben mijn man en ik de meisjesnaam veranderd. Zo'n twijfel tussen twee meisjesnamen. Naam lag vast, maar ik had een droom waarin de andere naam voorkwam. Dus onderweg in de auto voor de weekendboodschappen hebben de naam veranderd. En 11 dagen later is E.va geboren.

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.147
    113
    En anders kijk je na de geboorte welke naam je het beste bij haar vind passen. Je hoeft pas na 3 dagen aangifte te doen ;)

10. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik heb het ook... nu al... moet nog wel even... maar ben bang dat ik steeds meer ga twijfelen... bij mij zoon helemaal niet gehad

11. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Wat vinden jullie: destiny

12. soortje

soortje Actief lid

2 nov 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begon zo rond de 34 weken te twijfelen over de jongensnaam, terwijl we er allang uit waren!! Er was een andere jongensnaam die ik ook echt super vond!! Mijn man maakte het echt niet uit...
    Uiteindelijk geen keuze kunnen maken voor de bevalling...ik lag nachten te piekeren en te malen waarom welke naam wel en de andere niet en omgekeerd....:D Ik werd er letterlijk misselijk van...heel herkenbaar dus...

Uiteindelijk.... noodgedwongen gekozen NA de geboorte...maar ik heb daar geen seconde spijt van gehad...ik zag onze zoon en ik wist meteen welke naam ik moest kiezen!! Die naam paste gewoon bij hem!!
    (was uiteindelijk de naam die ik later bedacht had)

Dus als je echt twijfelt....geen paniek....kijk gewoon naar je kindje en waarschijnlijk is er dan geen twijfel meer mogelijk!!

13. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Haha, heel herkenbaar. Wat fijn dat jullie samen dat gevoel hadden, anders zou het nog lastiger zijn geworden. Krijg je ook nog irritaties net voor de bevalling :)
    Anders kun je altijd nog een poll doen hier, maar ik weet niet of je van al die verschillende mening veel wijzer wordt haha (ik ging meer twijfelen haha)
    @ soortje: wat gaaf dat het allemaal zo op zn plek viel!

Deel Deze Pagina