welke Centerparcs het leukst met een baby van 3 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Happy91, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Hoi allemaal,

In september verwachten wij ons eerste kindje.
    We zouden dan graag in december, net voordat ik weer moet beginnen met werken nog een midweekje naar Centerparcs gaan met z'n 3en.

Welk park kunnen jullie aanraden met een kleintje van 3 maanden? Denk aan voorzieningen/verschoonmogelijkheden, warm baby/peuterbadje in het zwembad, leuke omgeving in de buurt om heen te gaan etc.

We kwamen tot nu toe een beetje uit op de Eemhof, Huttenheugte, en Heijderbos uit.. maar misschien hebben jullie nog betere/andere suggesties?

Bedankt alvast!! :D

2. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    wij gaan als hij 10 weken is naar het heijderbos. Puur omdat we de eemhof na een aantal keer wel gezien hebben. Maar ik lees even mee

3. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Thnx voor je reactie. Wij zijn nog nooit in een centerparcs park op vakantie geweest, dus hebben nog geen idee.

Wat vond je van de Eemhof?

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Voor je kindje maakt het niks uit in ieder geval. Elk park heeft wel een verwarmd peuterbad en bijbehorende faciliteiten. Je kindje zal waarschijnlijk binnen een half uur zwemmen volstrekt uitgeput zijn door alle indrukken :D

Ik ken de meeste parken ondertussen wel een zou zeggen: kies er een met een dome, daar kun je ook met slecht weer terecht. Eemhof is fantastisch als het mooi weer is, met regen vind ik het toch iets minder.

Wij gaan meest een lang weekend en komen dan het park eigenlijk niet af, genoeg te doen!

Als laatste tip: wacht even met boeken tot je bevallen bent, wie weet zit je er tegen die tijd wel helemaal niet op te wachten om weg te gaan.... Ik zelf was er niet eens toe in staat geweest helaas, maar dat zijn gelukkig uitzonderingen :)

5. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Bedankt voor de tips!!
    Aangezien we in december willen gaan, is de Eemhof misschien toch iets minder geschikt dan.

Ik denk dat we gaan kiezen voor de Huttenheugte :)
    En ook wel een goede tip inderdaad om pas te boeken na de bevalling.

6. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Wij zijn naar Heijderbos geweest toen zl 6 mnd was, iets ouder dus wel. Maar was erg leuk. Babyzwemmen gedaan, was wel grote groep. Verder veel in lekker warm bubbelbad gezeten. Jungledome was leuk om doorheen te lopen ook. Huifkartocht was leuk, zl met papa op de bok haha, maar in december is dat niet wat misschien. Dicht bij Duitsland, dus daar zijn we ook dagje geweest en goedkoop luiers ingeslagen haha.
    Huttenheugte ken ik nog niet. Wij gaan dit jaar naar Erperheide met leuke Balluba, maar denk dat dat met 3 mnd nog niet echt meerwaarde heeft. Denk dat het park op deze leeftijd niet veel uitmaakt, behalve inderdaad dat bij de Eemhof de marketdome niet overdekt is.
    Nog een tip om een hangslot mee te nemen voor je kinderwagen als je gaat zwemmen.
    En als je hebt ingeschreven voor de babybox krijg je nog een bon voor 40-50% korting. Al hoef je daar niet perse op te wachten, werkt ook via link ;)

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ohja, hier boven noemde iemand dat hangslot voor de kinderwagen, maar wij hadden dochter gewoon in de draagzak mee, vonden wij voor dit makkelijker

8. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ja je hebt helemaal gelijk, die hadden we toen nog niet... Nu wel, veel handiger inderdaad!
    Had ons vast veel ellende bespaard met uit eten als we toen al doek/drager hadden gehad ;)

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wij zijn verknocht aan de erperheide.
    Met een baby van 3 maanden maakt het idd niets uit waar je heen gaat kijk echt puur naar wat jullie aanspreekt en wat jullie leuk vinden om te doen.

10. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sorry zie nu je reactie pas. Eemhof is heel leuk, met een mooi zwembad maar heeft inderdaad geen overdekt plaza. Dat is met slecht weer inderdaad een minpuntje.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Met een baby maakt het niet uit waar je zit. Ik moet zeggen met iets oudere kinderen ook niet hoor. Als er maar een klein badje is waar ze kunnen poedelen. Wij hebben een paar keer mystery park geboekt bij center parcs. Sinds afgelopen jaar gaan wij naar Landal. Veel mooiere en grotere huisjes en met de plaza hebben wij toch niet echt wat. Enige wat we 'missen' is de kinderboerderij.

12. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik ga inderdaad ook een draagdoek meenemen! 😊

Deel Deze Pagina