last na stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ilseke, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilseke

Ilseke Lid

23 nov 2009
    7
    0
    0
    huisvrouw
    Hallo,
    ik ben begin november gestopt met de pil, en heb nu toch wel wat last, hoofdpijn, buikpijn,zijn er nog meer die hier last van hebben?

2. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hai!

Ik ben ook begin november gestopt met de pil (microginon 30) en ik begin wel last te krijgen van een veel vettere huid... Mijn hoofdpijn (die ik de laatste tijd veel had) is op eens helemaal weg en ik heb veel last gehad van zere boobs!

Het hoort allemaal bij het ontpillen zeggen ze :p

lekker is dat dan ;)!

Gaan jullie voor jullie eerste kindje?

Groetjes,

Anne-Joy

3. Sarah S

Sarah S Lid

24 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Sarah S, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    Hallo Ilseke,

Dit komt mij erg bekend voor.
    Ik ben ook begin November gestopt met de pil en heb de laatste weken veel last van buikpijn, steken onderin de buik, pijnlijke tepels en stemmingswisselingen.

Groet,

Sarah

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Heb ook wel wat klachten gehad voornamelijk hoofdpijn en last van mijn darmen.

Liefs

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik ben dik 3 weken ziek geweest van het ontpillen.. dan besef je pas eens wat voor een troep je slikte..:(

ach nu ik die weken voorbij ben voel ik me wel over het algemeen stukken beter!:D

6. Ilseke

Ilseke Lid

23 nov 2009
    7
    0
    0
    huisvrouw
    Dank je wel voor jullie reacties, ik ga voor een vierde kindje:)

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wat hormonen al niet met je lichaam kan doen.
    Ik was schijnzwanger toen ik aan het ontpillen was, nu heb ik nog last van stemmingswisselingen en een vettere huid.
    Ook zijn mn menstruaties weer zwaar zoals voor de pil *daarom ben ik toen ook aan de pil gegaan*
    Sterkte met ontpillen!

8. anoniem228

anoniem228 Nieuw lid

6 nov 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben op 22 oktober gestopt met de pil. En ik hoorde op 19 november ongesteld te worden maar dit is niet gebeurd,
    ik heb wel onveilige sex gehad maar de kans om gelijk zwanger te worden is relatief klein ( je hoopt er natuurlijk wel op ).
    als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik voor de zekerheid een test doen.
    Liefss(K)

9. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ook ik had hier last van. Dacht eerst dat ik zwanger was maar nee. Kreeg ook meer last van mijn bekken instabiliteit waardoor ik de symfyse heel erg voelde en hoorde kraken.

gaat allemaal over

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik ben vanaf 7 November gestopt met de pil.. en ook ik heb last van steken in me onderbuik en al die gekke kwaaltjes ;)

Ook moet ik nu veel vaker plassen.. Erg apart want eerst kon ik het zolang ophouden als ik wou (weet dat t niet goed is ;))

Meiden succes met ontpillen ;)

Deel Deze Pagina