"last" van al die schokkende nieuwsberichten

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Je kunt het natuurlijk ook wel een beetje positief zien, dat je als moeder zo gevoelig wordt voor het leed van anderen, vooral kinderen. Je zult als er iets gebeurt dan sneller denken: het is iemands kind! Als alle mensen in de wereld nou zo zouden denken, voordat ze wraak zouden nemen, oorlogen zouden beginnen, iemand zouden veroordelen of wat dan ook, dan zou de wereld er er een stuk beter uitzien.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb er ook vreselijk veel last van. Ik heb maanden gehad dat ik bijna niet normaal kon denken of ik zag gevaar bij mn kindje..
    Ik ben ook iemand die visualiseerd en ook bij mij is de grootste angst seksueelmisbruik. Ik kan er letterlijk kotsmisselijk van worden als ik er dingen over lees of hoor...
    Ik zie dan ook mijn zoontje voor me. Vroeger had ik het ook wel maar nu ik mama ben is het nog 10x erger. Maar ik wil er wel met iemand over gaan praten. Ik wil het gewoon een plekje kunnen geven dat deze dingen gebeuren.
    Maar die nieuwsberichten lees ik ook niet meer en probeer ze te ontwijken anders ben ik dagen of maanden van slag....

wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dit is ook precies de manier waarop ik mijn malende hoofd kan relativeren... Het raakt me tenminste, dat is ook wat waard.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Denk je erover om ermee naar de huisarts te gaan?

Inderdaad heel fijn dat we niet alleen zijn hierin!!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat ga ik zeker doen! Ik wil niet mn hele leven dat ik kids heb constant rotbeelden in mn hoofd hebben en met angst leven. Dan zoek ik er liever hulp voor..:)

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik lees het niet.... Heb ook een poos lang geen nieuws gekeken omdat het altijd maar ellende was en ik me het erg aantrok!

Deel Deze Pagina