Ik weet dat ik niet mag klagen maar ik zou willen dat onze kleine wat rustiger zou zijn. Het is mijn derde maar dit heb ik nog niet eerder gehad. Hij beweegt echt de hele dag is misschien 4 keer een half uurtje rustig, De bewegingen doen zeer en echt zeer hij is niet groot loopt wat achter maar man watachteris het sterk. Vanmorgen bij de huisarts geweest een gekneusde rib en een geïrriteerde blaas. Iedere beweging doet zeer echt pijn scheuten. Heel stom dat ik klaag ik weet het maar bij de andere 2 moest ik geregeld voor ctg ivm weinig leven en dat moet nu ook niet maar dit Sorry ik weet dat ik niet mag klagen.
Tuurlijk mag je wel even klagen! Lijkt me heel vervelend dat je gekneusde ribben hebt.. vriendin van mij had dat ook en dan ben je echt niet blij.. Hoe ver ben je nu? Word gewoon even doorbijten meis
Oef,ja dat kan knap lastig zijn! Hier in elke zwangerschap een flink bewegend kind gehad maar deze slaat echt alles haha. Zolang ik beweeg is ze vrij rustig maar als ik ga zitten of in bed lig dan is het echt schoppen of dr leven er vanaf hangt! Gisteren kreeg ik een flinke schop die echt pijn deed en mijn man had zijn hand op mijn buik en voelde het en schrok er zelf ook van Was echt mega hard! Hou mn hart vast voor de komende weken want als ze nu al zo hard schopt ben ik benieuwd hoe ze schopt als ze minder ruimte heeft.
Hier precies hetzelfde! ook al de hele zwangerschap zo! tuurlijk zijn we blij dat ze bewegen want dat betekent dat ze het goed doen maar OMG wat foet het zeeeeer.. Ons mannetje denkt nu ook.. ik blijf lekker in de buik om mama nog meer te plagen! Hoop dat je niet overtijd gaat want weet niet hoe ver je precies bent..maar hij of zij word alleen nog maar sterker!
Hier ook een bewegelijk meisje.. soms doet het idd best zeer! Ik vind dat je best mag klagen... Sterkte!
Toen mijn draakje nog bij mij was heeft hij me nooit verwond.. maar man o man wat had ik graag gehad dat hij mijn blaas met rust liet in de auto.. binnen drie minuten moest ik weer... en dan was ik echt voor de rit geweest... Dus als je blaas irritatie vertoont... en je ribben gekneusd zijn.... tuurlijk mag je dan klagen!! Dikke knuffel en hopelijk gaat je kleine zich snel op groei richten ipv beweging...
Joh, gekneusde ribben kunnen echt heel erg zeer doen! Ik heb wel eens gekneusde ribben gehad door een auto-ongeluk en dat deed onwijs pijn! Ik heb echter wel vaker gehoord van baby's die hun moeder een of meer gekneusde ribben schopten. Dat kan geen pretje zijn, dus daar mag je dan toch best even over klagen?
Fijn dat je kindje zo goed beweegt natuurlijk, maar dit is weer het andere uiterste inderdaad! Ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft, en dat hij straks buiten de buik wat rustiger is
Ik snap je helemaal.. erg herkenbaar allemaal. Onze kleine man heeft me al een paar keer zo hard geschopt in mijn maag, dat de hele inhoud er uit kwam. Hij schijnt niet te snappen dat er minder plek is voor hem. Maar goed, aan de andere kant, ik hoef me nooit zorgen te maken dat ik hem niet voel.. Want ik voel hem bijna continu, en dat is ook een hele geruststelling. Succes met de laatste loodjes..
Veel dames hebben dus af en toe last van pijnlijke schopjes.. Wanneer begonnen bepaalde schopjes bij jullie pijn te doen?
Oef, klinkt bekend! Ik zei vanmiddag nog tegen mijn man dat ik toch erg benieuwd ben naar de ervaringen van anderen... Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar kan mij niet voorstellen dat alle kindjes zo druk zijn. Was van plan het dinsdag even te vragen aan mijn vk. Het gaat eigenlijk continu door... Alleen als ik een stuk ga wandelen is het even rustig. Natuurlijk héél leuk en geruststellend maar soms idd wel vermoeiend (of ronduit pijnlijk). Mijn linker onderste rib is nu al gevoelig! Er zijn soms nachten dat onze uk mijn man wakker houdt. Dan lig ik lekker te slapen (in coma) met mijn buik tegen zijn rug en dan kan hij niet slapen van al die trappen in z'n rug! Hij vindt het wel ontzettend leuk!! Even 'klagen' mag best! Dat betekent niet dat je minder blij bent!
Ja ken dat wel hoor, mijn jongste trapte vooral heel hard vanaf een uur of 8 's-avonds tot 01:00 in de nacht zo'n beetje. Kon echt amper in slaap komen met dat getrap Succes met de laatste loodjes.
ik herken het helemaal! heb 2 blauwe plekken zo groot als een pakje siggarretten net onder mijn borsten. achjaa we krijgen er prachtige kindjes voor terug.. maar klagen mag zeker, doe ik ook!
Heel herkenbaar! Soms schreeuw ik het uit...auwch! En hier ook maar een half uur rust en dan begint de pret weer. Was met mijn vorige zwangerschap hetzelfde. Ze is nu 2 jaar en kan nog steeds niet stil zitten.
Ik kan me helemaal vinden in dit topic. Vind ook jammer van te klagen want bewegen is altijd goed maar aaauuuwwww!!! Heb ook al blauwe plekken op mijn buik gehad, en soms moet ik echt naar adem happen als meneer nog eens tekeer gaat. Sinds twee dagen is hij gedraaid van stuit naar hoofd en mijn ribben krijgen het nu ook goed te verduren. Soms moet ik met mijn armen in de lucht gaan zitten omdat hij denkt de boel wat te vergroten Dus klagen mag absoluut!