Pijn en bijna niet meer lopen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door joycje, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb een vraagje. Vorige week heb ik een half uur in het zand gelopen om mijn paard te longeren. (het was geen zware bak) Tijdens ging alles goed maar toen ik daarna 10 minuten gezeten had en op wou staan had ik gruwelijk pijn in mijn linkerkant tussen mijn heupbot en schaambot in.

De 3 daarop volgende dagen kon ik bijna niet lopen omdat ik mijn linkerbeen moeilijk mee krijg.

Nu ging het weer goed. Gisteren even gelopen in het bos en weer hetzelfde euvel. Soms sla ik gewoon dubbel van de pijn.

Wat denken jullie gewoon geiriteerde spier ofzo? Ik heb wat paracetamol geslikt gisteren maar dat hielp niet. Ook rust oid helpt niet echt.

Tips of herkenning?

Groetjes joyce

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik ben bang dat het je bekken zijn !

ik zou even naar een gespecialseerde bekken fysio gaan en er even naar laten kijken

3. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    linkerbeen zeg je hè? idd even na laten kijken want kan je bekken zijn die een zenuw in je been afknelt.
    Ik heb t ook (isschias) en krijg nu fysiotherapie. Deze pijn is echt erg, ik gebruik heel de dag door paracetamol (mag je er 6 van per dag) en ik heb een zenuwpijnbestrijder gekregen voor de nachten omdat ik er niet van kan slapen.
    Dus, wel goed om even na te laten kijken, mss dat jij met oefeningen een eind verder komt want dat zou ook nog heel goed kunnen.
    Sterkte!!

4. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Thanks voor jullie reacties.. Ik had voor donderdag de eerste afspraak met de fysio staan dus kan ik het meteen even met haar bespreken!.

succes!

Deel Deze Pagina