Ik bleef na de bevalling maar last houden van urineverlies. Deed zelf al bekkenbodemoefeningen maar dat hielp niet. Vanochtend maar eens naar de huisarts geweest en ik blijk een blaasverzakking te hebben en overigens ook een kleine darmverzakking (heb af en toe ook moeite om mijn ontlasting op te houden)...ze zei iets over een operatie, maar dat zouden ze pas doen als we 'klaar' waren met kinderen. Nou, ditw as de eerste en we hadden toch wel de wens om er een of twee bij te krijgen als dat zou lukken natuurlijk...moet ik dan al die tijd hiermee rondlopen? Heeft iemand dit ook gehad? Ik heb nu een verwijzing voor deuroloog, dus die zal het wel verder toelichten maar het stelde me allemaal niet echt gerust...
Ik heb geen blaasverzakking,maar wel een baarmoederverzakking. moet hier 11 dec voor naar de gyn. Bij een baarmoederverzakking kunnen ze een ring plaatsen om de boel omhoog te houden. Ze kunnen ook de hele boel ophalen en in je buikholte ofzo vast zetten maar dat doen ze idd liever niet als je nog kinderen wilt omdat je baarmoeder dan de ruimte moet hebben om te groeien ( en dan moeten je darmen en blaas ook aan de kant kunnen ) Denk dat dat ook voor een blaasverzakking geldt.
ik heb er wel van gehoord, maar weet er verder ook niks over te zeggen helaas... wat vervelend voor je zeg...
Hoi krullebol, Je bent niet de enige hoor. Ik weet sinds kort dat ik een lichte blaas verzakking heb maar weet nog niet echt wat dat nou verder voor gevolgen gaat hebben. Ben pas net begonnen met bekkenbodum fysio (voor stress- incontinentie) Dus de tijd zal het wel uit gaan wijzen. Hoe is het nu met jou? groetjes Lin79