weer in model na meerdere zwangerschappen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Smile, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heej dames!

Een vraagje.
    Ben drie maand geleden van de eerste bevallen.
    Inmiddels weer in model, op de buikspieren na, maar die vallen er nog wel aan te trainen.
    Nu vroeg ik me af, hoe gaat dat bij de volgende zwangerschap?
    Kom je dan ook weer netjes in model?
    Of niet en duurt het misschien langer?
    Hoe vaker zwanger hoe lastiger het wordt?
    Geen flauw idee, dus ben wel benieuwd naar wat ervaringen!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Mijn moeder heeft 5 kinderen, en ziet er nog steeds zo uit als voor haar zwangerschappen (alleen dan heel wat jaartjes ouder), nog gewoon een strakke buik, geen strepen niks. Maar ik ken ook vrouwen waarbij het na het tweede of derde kind ofzo niet meer echt goed is gekomen.

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    niet meer ervaringen / reacties? :(

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb 2 kindjes mogen krijgen en het enige wat verandert is na de zwangerschappen is mijn buik.
    Maar who cares.....na 2 gezonde kids!

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik was net weer strak na de eerste en toen was ik zwanger van de tweede. Voorlopig zit er nog 10 kilo te veel aan en dat zie je goed. Weet niet of het nog goed komt, haha. De tijd zal het leren en idd, ik heb 2 prachtige kindjes, dan maar een iets minder prachtig lijf hihi

6. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Mmmh, zelf zou ik er niet zo licht tegen aan kijken hoor.

Ben erg zuinig op mijn lichaam en wil er graag weer goed uitzien na de bevalling. Natuurlijk is het belangrijk dat je (een) gezond(e) kind(jes) hebt, maar ik wil toch ook echt weer mijn lichaam in model hebben...

Ik ga het meemaken... in Februari komt mijn eerste ergens.
    Daarna ga ik echt weer heel hard trainen om ervoor te zorgen dat ik ook weer blij ben met mezelf.
    Maarja is voor iedereen natuurlijk ook weer anders.

@Smile : Fijn dat je zo snel weer in vorm bent. Geeft mij ook weer hoop om te horen dat dat dus gewoon kan :)

Ik leg de lat voor mezelf altijd zo hoog dat ik er niet meer bij kan...
    (Ja, doe ik mezelf allemaal aan dus :( )...
    Vind het ook erg moeilijk om mijn dikke zwangere buik te accepteren... Wordt iedere keer ongelukkig als ik zwangerschapskleding ga passen of als ik mezelf in de spiegel zie ofzo... *snik*
    Mensen zeggen nogal makkelijk dat je er zoveel mogelijk van moet genieten... Lukt me tot nu toe nog niet... en ik ben al 28 weken onderweg.

Aan de andere kant vind ik het bijzonder leuk om ons kleintje te voelen bewegen en schoppen en daarvan te genieten met mijn vriend... We zijn natuurlijk erg benieuwd hoe het eruit zal zien enzo...

En toch... zal ik echt vreselijk blij zijn als ik van al die ongemakken (buik zit in de we-hèg !) en van die vreselijke dikke buik af ben !

Dus half :D en half :(

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik kom echt heel moeilijk weer in model, :(

Ik heb een dikke buik en dikke benen. Wel maat 38, maar ik wil zo graag weer maat 36.

Maar ik heb door mijn studie, hond en een klein kind weinig tijd om goed te gaan sporten.

Ik doe wat ik kan.

En dat is nog maar na 1 kind.

Mijn moeder kwam juist na haar 3e kind sneller weer in vorm. Geen idee hoe dat kwam. Misschien te druk, :confused:

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mijn moeder wil ook beweren dat je na een 2e sneller je eigen vorm/gewicht terug hebt

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou als dat echt zo is, dan moet ik dus maar snel een tweede, :)

( ik weet dat dit niet" even" gaat)

10. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    na de geboorte van onze eerste,woog ik minder dan daarvoor... (eerst 56, daarna 52!) volgens velen veel te licht...was eerlijk gezegd ook tevredener met 55 kilo!
    en buk was eigenlijk ook meteen weg, kon meteen in mijn "eigen' kleren...heerlijk....
    ook al het vet en vocht wat op mijn heupen en billen zat, was de dag erna floeps! zo weer foetsie...
    dus ik was heel blij daarmee...

Nu ben ik 3,5e week terug bevallen van de tweede...qua zwangerschap precies hetzelfde overal aangekomen, buik, billen en heupen....maar dan ietsje meer aangekomen...maar helaas zit ik nu nog bijna 6 kilo boven de 56 kilo die ik nu uiteindelijk weer woog...

het blijft er nu langer aanhangen dan bij onze eerste...en ik krijg ook absoluut mijn oude broeken en rokken niet meer over mijn heupen...dat vind ik nog het ergste...mijn buik komt vast wel weer goed, ik heb nog echt zo'n "zwangerschaps-na-buikje" ....maar ik geloof dat met fitness en genoeg buikspier oefeningen dat wel goed gaat komen...
    alleen ik ben bang dat die heupen en billen nooit meer goed gaan komen, en ik wel een maatje groter qua broeken moet gaan aanschaffen...of eigenlijk meteen een hele nieuwe garderobe van broeken en rokken...maar ik wacht mooi de uitverkoop eind december af! hihi

maareh....we hebben het wel ergens voor gedaan he, en dat moeten we niet vergeten....

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    joh je bent nog niet eens een maand geleden bevallen! Ik denk dat het er over 8 mnd heel anders weer uit ziet! Bij mij duurde het bij de 1e ook een aantal maanden voordat het er langzamerhand weer vanaf ging.

12. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Het is inderdaad verschillend...

Ik ben alweer bijna in model en mijn dochter is pas 2 1/2 week...
    Nog 4 kilo en alles is er weer af...die gaan niet zo makkelijk ben ik bang voor omdat dat mijn stoppen met roken kilootjes zijn...
    Was in het totaal 15 kilo aangekomen en de kilo's vliegen eraf!

Alleen mijn heupen moeten weer wat smaller want die zijn wat meer uitgerekt nu waardoor ik mijn oude spijkerbroeken nog niet pas!

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    En hoe weet jij zo zeker dat het de stoppenmetroken kilootjes zijn? Toen ik gestopt ben met roken 4 jaar geleden ben ik erniet zwaarder door geworden. Dus als je tijdens je zwschap gestopt bent met roken hoe weet je dan welke kilo's bij de zwschap horen en welke niet?
    Of was je al eerder gestopt?
    En ook voor jou geld, beetje geduld, je bent nog maar net bevallen!

Leuke naam voor je dochter trouwens

14. Irma1968

Irma1968 Actief lid

12 sep 2008
    145
    0
    0
    ik was na 3 weken weer helemaal in vorm, en qua gewicht een paar kilootjes minder als voor mijn zwangerschap.

15. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Uhm daar ga ik eigenlijk gewoon van uit
    hahahahahaha
    Ik ben gestopt toen ik een positieve test had....die 5 kilo zaten er binnen 3 weken aan vandaar dat ik er eigenlijk vanuit ben gegaan dat t stoppen met roken kilo's zijn ;)
    Zo niet is het alleen maar mooi......dan gaan die laatste kilo's er ook snel af ;)

Ik doe niks raars ofzo...ze gaan er vanzelf af. Had wel de eerste 2 weken laxeermiddel omdat ik een totaal reptuur heb dus ik scheet me eigen helemaal leeg daarom ging het ook zo hard denk ik...

Leuke naam he ;)

16. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb 3 gezonde kindjes, en me figuur is niet juf van het op dit moment, maar het intereseerd me niet. Ik heb 3 gezonde kindjes die ik veel belangrijker vind! ik ga wel weer trainen maar ik zal nooit een prachtfiguur weer trug krijgen!

17. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ik ben 2 keer bevallen in een jaar en ik heb op nog een kleine slappe buik na weer op mn oude gewicht zelfs nog 2 kg lager 46 kg weeg ik nu.
    Ik ben nu flink aan t trainen voor mn buik weer wat strakker te krijgen en ik heb mn oude figuur weer terug!

Deel Deze Pagina