1e echo 11wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nala, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Alles zit erop en eraan en de kleine is druk aan het bewegen. Vond het heel vreemd om op dat scherm te zien dat het mijn eigen baby is. Heel onwerkelijk, maar erg mooi... Het is veel te snel voorbij gegaan. Had nog wel wel de hele dag kunnen kijken naar dat kleine ukje :D

    Ik dacht dat ik gister op 10 wk en 2 dg zat (volgens mijn cyclus), maar op de echo was ie 4,41cm en dat betekent dat ik al op 11 wk zat. Had ik al wel verwacht, omdat ik mijn ei eerder had gevoeld dan dat ie volgens de banner moest zijn, maar was wel heel leuk om te zien dat dit inderdaad klopte!
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Geweldig hoor! Ook lekker dat je al weer wat dichter op de 12 weken zit!
    Geniet er maar van.

    Pim
     
  3. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Onwerkelijk is het hè?
    Ik heb al een paar echo's gehad (om precies te zijn 4), en het blijft iedere keer weer heel bijzonder :D
     
  4. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    leuk hoor, lijkt me geweldig!
    Wat is nou normaal, bij hoeveel weken is je eerste echo? Sommige zijn zo vroeg!
     
  5. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wat heerlijk om te zien. :)
    Vaak is de eerste echo met 12 weken Niek, sommigen krijgen hem wat eerder vanwege medische indicaties enzo.
     
  6. Bibje

    Bibje Lid

    2 jan 2006
    59
    0
    0
    Juf
    Proficiat! Groetjes Bibje.
     
  7. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Nala,

    Leuk he, zo'n eerste echo!! Dan is het ineens heel echt!! Je bent ongeveer net zover heen als ik en ik zie ook dat je uit Groningen komt, ik ook ;) Mijn kleintje was op de echo (toen was ik 11 weken en 2 dagen 4,44 cm; excl. de beentjes meegerekend).

    Liefs,
    Lise
     

Deel Deze Pagina