Hey dames, Ik zit me nu al een paar dagen af te vragen of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn. Ik heb een redelijk normale cyclus dat wisselt van 28 tot 30 dagen. Ja ik heb onveillig seks gehad in de periode waar mijn eisprong zou kunnen plaats vinden (dom, maar in de heat of the moment..) en ik heb geen anticonceptie. Nu heb ik dus al een aantal dagen een vreemd gevoel in mijn onderbuik (nooit eerder gevoeld) mijn borsten zijn licht gevoelig, als ik honger krijg begin in misselijk te worden, soms wat last van maagzuur, lichte krampjes niet de hele dag door. En het viel me gisteren op dat de aders op mijn borst te zien zijn (ik heb een licht/donkere huid). En mijn stoelgang is niet zoals het hoort. Gisteren had ik op de toilet iets roze afscheiding en mijn menstruatie zou morgen moeten beginnen. Normaal gesproken voel ik het altijd aankomen met hevigere buikkrampen en gevoelige borsten. Van de overige dingen heb ik nooit eerder last ervaren. Het vreemde gevoel in mijn onderbuik is wat bij mij de "alarm" bellen liet rinkelen. Even voor de duidelijk dat het niet de planning is om zwanger te raken. Als ik zwanger zou zijn, is het uiteraard wel welkom! Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken en of er iemand is die het vreemde gevoel herkent. Groetjes Ocean
Niks over te zeggen, je lichaam kan je flink voor de gek houden. Je weet het pas zeker als je een positieve test in handen hebt Ben wel erg nieuwsgierig.
ik heb even in mijn glazen bol gekeken en die zegt: testen.... wij kunnen niet beoordelen of je zwnager bent of niet en uiteraard zou het kunnen dat geef je zelf al aan.
In je glazenbol whahahaha! Humor Ja ik zal toch echt moeten wachten, maar dat vreemde gevoel geeft me ook een benauwd gevoel. Wat als het wel zo is, ben ik er dan klaar voor? Ik word er heel zenuwachtig van...
mijn lichaam heeft mij 16 maanden voor de gek gehouden en deze keer de 17e maand was toch achteraf heel anders