Mam de wc zit verstopt. Vorige week vlotter wc kapot. Dinsdag monteur langs gekomen, had het niet op voorraad. Zou terug gebeld worden vertelden mijn zoon. Ik kon niet thuis zijn had etentje met het eer. Lunch. Oké wacht wel niet handig niet goed doortrekken. Nu. Mam wc verstopt. Woningbouw gebeld hun de ontstopper. Nu komt het! ! Door vlotter bleef her water lopen.... tik op het raam bel. Zoon loopt achter zijn zusje aan ze was sneller. Hoor ik gvd mijn zoon lang uit in de gang. Ik loop ook naar de deur sta ik tot mijn enkels in het water stap over mijn zoon heen. Naar de buurvrouw. Buurvrouw wat is er aan de hand. Hun lekkage via mij natuurlijk. Hoofdkraan zoeken ben een echte vrouw😜 haar man komt doet hem uit pfff. Buren niet boos zal verzekerings werk worden, Morgen bosje bloemen halen voor de buren!! Ontstopper geweest klaar zou je denken. Is het kraantje van de wc ook nog lam.... wacht nu op de loodgieter! !!@ Moeder gekomen zusje.. Zegt zoon aan tafel mam er viel iets in de wc!!! En toch trok ik door.😡😡😡😡. Dit was mijn middag. Heb maar Chinees besteld. 😰😰😰
Och meid dat is echt zo'n typische argggghhh dag.. Groot gelijk dat je chinees hebt besteld vanavond beentjes om hoog morgen weer een dag.. knuffel
zo wat een dag met die wc maar uhh chinees bezorgen?! woon ik dan in het deel van nl waar ze chinees niet bezorgen... ik moet ook een bezorg chinees vinden!
Ja heb nu wc trauma steeds Hoofdkraan uitdraaien. Wil geen herhaling van vanmiddag... Woon in Delft hier kun je vrij wel alles bestellen soms super handig.. had er honger van gekregen hihi. Als ik het zo terug leest kan ik maar beter gaan lachen. Mijn laminaat denk ik ook naar de knoppen als het gaat bollen weet ik genoeg. Bij buren liep het langs de muren verschillende kamers.. Ze vatte het goed op. Totaal niet boos Maar morgen Bosbloemen dat op zeker.
Bij nieuwe huis. Zo ja dan heb jij een patat en visboer direct om de hoek. Heeft voor 11 euro vier patat met kroket frikandel en mayonaise. Prima zaakje. Wel altijd druk lang wachten. En Eetsmakelijk had er ook patat bij voor dochter.
Neeeee Penseel, chinees gehaald...... hoe zit het nou met dat besef van je? Wat een drama trouwens. Ik had ook Chinees gehaald denk ik. Of andere vettigheid
Nou ja wilde eigenlijk naar de kapper dat zit nu in die Chinees. Knip zelf wel mijn puntjes en haal nummer 10 van verf bij de kruitvat.. komt goed.
Haha wat een verhaal weer . Ik zou trouwens nu ook een wc trauma hebben als je tot je enkels in het water hebt gestaan. Heb je het een beetje droog kunnen krijgen allemaal? Groot gelijk dat je chinees hebt besteld! Maakt het toch nog een beetje goed .
Ja droog. Met een mop die steeds er af viel.. de rest weg gegaan naar de buren. Kreeg net metselaar in plaats van loodgieter bleken we de verkeerde kant op te draaien. ... Zeg nog aan telefoon ben wel blond maar kan wel kraan dicht draaien. Toch blond. Leuke gast. Twee zoons derde onderweg. Wat een dag...