Ik heb de laatste tijd heel erg last van m'n darmen. Ik moet zo'n 2 a 3 keer per dag naar het toilet en ik laat vreselijke vieze stink scheetjes. Wie heeft hier ook zo'n last van? En is dit normaal? Ik lees op internet vooral over mensen die juist last hebben van obstipatie (in het laatste trimester). Ik heb er echt wel een beetje last van..
Ik moet ook zo'n 2 a 3 x per dag sinds een maand ofzo.. Máár heel soms ook met obstipatie én dus nu aambeien
Hier ook veel vieze scheetjes. (alsof ik verrot ben van binnen ) En tja twee tot drie keer naar de wc is tegenwoordig bij mij ook normaal. Overigens heb ik de hele zwangerschap nog geen last van obstipatie gehad.
Hier wisselend, soms erg vaak op een dag zachte stoelgang, soms gewoon normaal. Je darmen hebben immers veel minder ruimte in je buik nu dus ik denk zelf dat het normaal is dat je wat vaker moet. Normaal ga ik 1x per dag, 's ochtends, sinds ik zwanger ben denkt mn lijf daar anders over en gaat lekker zn eigen gangetje... 2, 3x en dan weer een dag niet...
Haha, verrot zijn van binnen. Ja, zo omschrijf je het precies goed! Zo te lezen zijn er dus veel meer mensen die hier last van hebben.. Vind het maar vervelend.. Het rommelt heel veel en krijg er echt buikkrampen van.