Hallo dames, Ik ben net trotse mama van 4maanden oude dochter nu ben ik al elke x gewoon ongesteld worden maar nu kon het in een inlegkruisje en deze zou niet eens vol zijn alleen wat bruin afveeg en klein beetje slijm verder niet .pfff ik zit nu nog niet echt te wachten op gelijk weer een zwangerschap .Is het zo dan is het zo geen probleem mee maar phoe wat denken jullie zou dit kunnen ?
Als je alle voorzorgsmaatregelen genomen hebt om niet zwanger te kunnen raken dan zou de kans heel heel erg klein zijn. Zo niet, dan zou het kunnen ja
Alleen jij kan weten of de kans er is om zwanger te zijn... Oftewel, hebben jullie geschikte anti conceptie?
Ja ik gebruikte de pil maar moest overstappen naar andere pil van huisarts miss dat de reden ? In ziekenhuis zeiden ze na een pilstrip was het weer veilig miss toch niet morgen maar test halen en doen want moet morgenavond weer de pil innemen .
Goedemorgen nee moet er nog eentje halen en ben vergeten om me ochtenduren op te vangen tenminste moest zo dringend dat het niet ging hihihi dus maar wachten tot morgen ochtend .
in principe hoef je niet perse ochtendurine te gebruiken, vaak testen vrouwen zelfs in de middag beter
ik testte afgelopen zaterdagavond positief. Mijn NOD zou zondag of maandag zijn. Dus je kan prima overdag testen. Dan weet je het. Ik ben benieuwd!