20 weken zwanger en drukke baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rus05, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Vraagje: gisteren was ik 20 weken zwanger en dat was ook precies de dag waarop je voor het eerst mijn buik even kon zien bewegen en dat mijn man de baby kon voelen schoppen. Heel gaaf en bijzonder natuurlijk maar de baby is de rest van de avond zo druk geweest!! Had ik echt helemaal niet verwacht maar met pauzes tussendoor is de kleine de hele avond beziggeweest. Vandaag is hij/zij weer rustig. Wie herkent dit? Is dit wel normaal? Bedankt voor jullie reacties!

2. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    even testen of banner het zo doet...

3. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    uhm nee dus, wie weet hoe ik die banner onderaan mijn reacties krijg? Bedankt alvast!

4. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hier precies hetzelfde! Zelfs bij de 20 wkn echo ontzettend druk! Wat ik begrepen heb is dat ze zich dan juist goed voelen. Geen zorgen dus! Beter zo dan weinig tot geen beweging!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn 2e kindje is itt mijn eerste kindje ook echt ontzettend druk in de buik. Ik maak me daar ook wel eens zorgen over (haal me al spastische ledematen in mn hoofd, komt ook door de spanningen van afgelopen maand, kan soms nog niet geloven dat alles echt goed is ;) ).
    Ik denk dat als ze zeggen dat alles goed is bij de 20 weken echo ik het pas echt los laat, en me ga voorbereiden op een druk kind :D
    Want, zo rustig als mijn dochter in de buik was is ze nog steeds, tis echt een dromerig kind, en heel makkelijk. Ik denk dat ik nu zwanger ben van een handenbindstertje :)

6. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Is helemaal normaal! Dat betekent inderdaad dat het het goed heeft in je buik. In het begin heeft het nog geen ritme en kan het de ene dag heel druk zijn en de volgende dag juist heel rustig. De rustperodes zijn dan ook heel kort! Een paar minuten of zo. Later heeft het meer een ritme, maar dat zegt nog niets over het ritme na de geboorte!

7. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik werd voor de eerste keer 's nachts wakker geschopt op 20 weken!!

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hier ook een drukke baby met 20 weken. Ik maakte me daar soms ook zorgen over maar mijn VK zegt ook dat het kindje het juist goed heeft in mijn buik als ze zo druk is.
    Ik vind het heerlijk om ons kleintje te voelen schoppen in mijn buik.

9. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, gerustgesteld! Het is mijn eerste kindje en ik maak me echt overal druk over: als ik niks voel bewegen, denk ik dat er iets niet in orde is; en als de kleine zoals gisteren zo druk is, denk ik ook dat er iets niet in orde is. Zucht....word af en toe heel moe van mezelf :)

Deel Deze Pagina