Een vraagje... Ik heb vorige maand mijn eisprong gehad en rondom veel geklust. Nu ben ik afgelopen zaterdagavond soort van ongesteld geworden. Normaal heb ik 2 tot3 dagen oud bloed voordat ik echt ongesteld word, maar nu had ik meteen bloed, 2de dag was het ook niet echt veel zoals ik dat gewend ben, uitgerekend was het echt 1 verbandje en de dag daarop was het al veeel minder. Eergisteren was het al weer helemaal weg. TOen ook weer gemeenschap gehad met mijn man en die vond dat ik anders aanvoelde daar van binnen. heb sindsdien ook erg last van dat waterige slijm. Ik weet nu niet of die ongesteld een soort van innesteling was of dat het gewoon echt een ongesteldheid is. LIefs Belinea
Ja ik weet het, maar durf niet haha.!! Heb in het verleden zo vaak getest en iedere keer was het niets, dus dacht ik wacht gewoon echt even.
Ik heb sinds gisteren ook bloedverlies anders dan mt mijn ongi en ook nog eens 4 dagen te vroeg begonnen. Ik test negatief maar ti's ook nog niet mijn nod. Zit jij wel op je nod? Al getest?ow lees net dat je nit durft zou het toch wel doen
Nou was 1 dag overtijd en was ongeveer 1 dag ongesteld. Meer niet. Ik wacht nog even een aantal dagen. Ben ook met vlagen misselijk en alles ruikt zo sterk niet te geloven.
Belinea, bij mij precies zo! Vrijdag iets bloed verloren. Zaterdag meer. Zondag niks meer. Maar ik heb wel regelmatig een wat kramperig gevoel in mijn buik. Net of je ongesteld gaat worden. Heb hetzelfde gevoel in mijn onderrug. Weet nu niet of ik ongesteld was, een week te vroeg, of dat het toch van een innesteling kwam. Ik ga vrijdag of zaterdag testen. Dan is het een week na de 'innesteling' en ik zou vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat....