Mijn zoon is na een zwangerschap met placenta previa geboren na 31w3d (spoedkeizersnede). Vijf weken ervoor lag ik al met bloedingen/weeen etc. in het ZH. Ons werd verteld dat hij achterstanden zou hebben nooit mee zou kunnen komen etc. Hebben wij ze toch een poepie laten ruiken onze zoon is de slimste van de klas, is bijdehand en komt gewoon mee met alles, in het begin hebben we natuurlijk strubbelingen gehad maar niet zo erg als ze voorspeld hadden. Nu bezig met een tweede zwangerschap: spannend en eng bang dat het weer gebeurd. Zijn er mensen die dit hebben gehad en een tweede normale zwangerschap hebben gehad?
Wat raar dat dat gezegd werd!?! Is dat lang geleden dan? Jouw verhaal had mijn verhaal kunnen zijn alleen heb ik het maar tot 30+1 gered. Er is een topic geopend pas over weer zwanger na een prematuur misschien kan je daar in mee kletsen?
Inmiddels 10 jaar geleden dus behoorlijke tijd al misschien was de arts voortvarend? O super bedankt voor de tip ik ga gelijk even kijken! Er staat ook zoveel hier op het forum hihi
Ik denk het want in die 10 jaar is er gelukkig heel veel veranderd en vooral duidelijk geworden! Maar ik hoop dat het niet nog een keer gebeurd. Hoewel mij is verteld dat de kans op placenta praevia wel groter is als je het al een keer gehad hebt. Maar de 1e keer bij mij totaal geen klachten gehad.