Hoi Allemaal, Ik heb weer even vraagje. Moeten jullie ook vaker naar de wc voor ontlasting....ja sorry hoor maar ik heb er de laatste tijd heel veel last van ik moet wel soms vier keer op een dag. en s'nachts draait het ook allemaal in mijn darmen. Met het eten zit ook al snel vol. Maar als ik dan naar de wc ben geweest dan gaat het wel weer. Groetjes binky
Ik heb daar helemaal geen last van, volgens mij zit het bij mij een beetje verstopt of zo, geen idee. Maar ik ga nog niet eens elke dag
Hoi Xena 87, Ja ik had dat ook. In het begin van mijn zwangerschap kon ik juist moeilijk naar de wc. Maar de darmen werken dan ook minder hard.
haha me to klinkt raar. maar soms kan k heelemaal niet en soms wel 2x per dag en als ik nie kan heb k buikpijn en kan soms ma weinig eten mdat my darmen zo tegen werken..egt vervelend haha
Tja eh...niet echt smakelijk misschien maar bij mij is het momenteel zo dun als water. Het doet me ook wel zeer hoor. Het wisselt ook heel erg. Soms ga ik met moeite naar de w.c. en een uur later moet ik b.v. ineens rennen naar het toilet zo dun is het dan... Tja, het zal er allemaal wel bijhoren......
Ik wou dat ik beter naar de wc kon! Heb al een spastische darm en nu ik zwanger ben kan ik nog moeilijker naar de wc, erg vervelend maar het is voor een goed doel!
Toen ik de eerste keer zwanger was had ik veel last van obstipatie en verstoppingen maar nu het tegenovergestelde. Onze darmen zijn goed in de war zo te zien... Ik moet nu zeker ook 3 à 4 keer per dag naar het grote toilet maar dit komt misschien omdat ik telkens iets eet om de misselijkheid te verdragen en dat is zo bijna elk uur vooral in de ochtend
Ene moment ben ik aan de dunne, niet meer normaal en een uur naar de hand kan ik bakstenen poepen! Harde poep :S Mijn darmen zijn ook fiks in de war!