pijn links en recht bij de eierstokken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovebaby23, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovebaby23

8 nov 2007
    10
    0
    0
    huismedewerker
    veenendaal
    hallo ik heb een aantal dagn last van mijn eierstokken lin ks en rechts somige hevige steken, mijn darmen zijn ook aan het rommellen en schete laten gaat ook goed hahah ook ben ik erg snel moe en heb ik veel vochtverlies uit vagina en behoorlijk last van mijn borsten,
    help wat is het allemaal ben al meer als jaar bezig en hoop dat t allemaal kwaaltjes zijn en nie da me lichaam me voor de gek houdt,

groetjes

2. Niet meer actief

Erg snel moe en veel vochtverlies heb ik ook gehad, pijnlijke borsten vooral.

Ik kan je niet zeggen of dat kwaaltjes zijn, maar een test kan dat wel.

Ik zou gewoon even een testje halen, veel suc6 met testen :D

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Aan je banner te zien zit je halverwege een cyclus. Kan het niet zijn dat het je eisprong is? Daar kun je iets van voelen in je buik en je krijgt ook meer slijm in de dagen voor de eisprong.
    Misschien een idee om even te noteren op welke dagen je welke symptomen had en dan als je ongesteld wordt (áls dat tenminste gebeurt :) ) terugrekenen of het eisprongsymptomen zijn geweest. Zo leer je je eigen lichaam beter kennen en daar kun je weer profijt van hebben.
    Ik heb ontdekt dat ik nu al een paar cycli 11 dagen voor mijn NOD waarschijnlijk mijn eisprong heb en in de drie dagen dáárvoor pijntjes in mijn buik enzo.
    Groetjes, Chantico

4. music4life

music4life Niet meer actief

succes allemaal in deze onzekere tijden

Deel Deze Pagina