welk kraamverband

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door leeuw86, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik word helemaal gek van die dikke dingen tussen mn benen! en vooral omdat het na een half uur als een prop aanvoelt die in mn kruis zit te duwen!:x
    ik heb de heltiq geprobeerd en nu de zwarte kotex. maar het word er niet beter van

ook heb ik een paar dagen maandverband gebruikt (libresse) want zoveel bloed ik niet meer. maar na een paar dagen begon het van onderen te irriteren, jeuken en een branderig gevoel, dus maar weer die dikke proppen in mn onderbroek.
    vrolijk word ik er niet van. wat moet ik nu? hopelijk heb je een goede tip.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi Leeuw,

Gewoon kraamverband is niet zo handig omdat er veel plastic in zit, dat gaat branden en broeien. Het beste is om bij de apotheek of de drogist, het dunste kraamverband te halen. Dat is net zo dik als gewoon kraamverband. Als je op bed ligt, is het goed om even geen kraamverband in te hebben, en in je blote billen op een matje te gaan liggen, zodat het even aan de lucht kan drogen. Heb je hechtingen? Dan is het ook goed om regelmatig te spoelen met de douche!

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina