Hallo, Heb even een vraagje, want is begrijp mij lichaam op het moment niet helemaal. Volgens mij moest ik vorige week dinsdag of woesdag ongi worden. Dat weet ik alleen niet 100% zeker omdat mijn cycles de laatste tijd een beetje onregelmatig is. Maar ik had wel 2 weken daarvoor dat uitrekbaar slijm zeg maar, en daarna ging me temp ook iets omhoog, dus ben er van uit gegaan dat toen mijn eisprong was, en vorige week dinsdag of woensdag ongi te worden. Nu is het maandag, bijna een week overtijd denk ik, en nog niet ongi. En inmiddel 2 negatieve testen achter de rug. Nu had ik vanmorgen vroeg een beetje bloedverlies, met het afveggen zeg maar. Dus dacht wordt toch ongi, maar daarna is het weer de hele dag schoon, ik begrijp dit niet echt. Verder heb ik niet heel veel klachten, wel heb ik meer last van hoofdpijn, wat vermoeider, ik had al maagzuur, alleen dat is wel erger geworden de laatste dagen, heb dat nu zowat dagelijks last van, ook lijkt het wel dat de adertjes op mijn borsten beter te zien zijn, en dat mijn tepelhof wat groter en donkerder is. Hoop dat jullie heb een beetje begrijpen wat ik getypt heb, en iets kunnen zeggen erover. Alvast bedankt. Groetjes Merels
Misschien is je ei later gesprongen en was dat beetje bloed je innesteling?! Anders zou ik even een bloedtest laten doen bij de HA .. Succes
Bedankt voor je reactie Butterfly26. Ik kijk het denk nog 1-2 dagen aan, en dan zal ik naar de huisarts gaan. groetjes merels