Lucht in de baarmoeder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LittleMommy, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Sinds een weekje ofsow heb ik het gevoel dat er lucht in mijn baarmoeder zit..
    Als ik lig of zit en ik druk boven in me buik, voel ik egt af en toe soort van belletjes & hoor als ik in bed lig af en toe geborrel als de baby beweegt (net als luchtbelletjes wat van een bodem omhoog komt ofsow)
    Ook heb dat mijn afscheiding soms egt heel waterig is, het droogt wel wit op, maar het lijkt soms egt alsof het gemengd is met water en soms voel ik het er gewoon uitlopen (net als het opstaan bij ongesteeldheid)
    Zou het kunnen dat ik kleine beetje vruchtwater verlies ? Iemand ervaring hiermee of er wel is van gehoord ?
    Woensdag moet ik weer op controle dus dan zal ik het zo wie zo aangeven, maar was benieuwd of er dames zijn die dit herkennen of iets..

2. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik herken het niet, maar ik ben ook nog iets korter zwanger dan jij.
    Wat je schrijft over die afscheiding heb ik al vanaf dag 1 dag ik zwanger ben, dus ook daarmee kan ik je niet helpen.
    Ze zeggen dat vruchtwater zoet ruikt, dus misschien even aan ruiken? :oops:

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Er zit geen lucht in je baarmoeder!

Als je denkt dat je vruchtwater verliest moet je wel de vk bellen, want dat is niet goed.

4. LittleMommy

Jah het ruikt verder niet vreemd of anders :oops:
    En heb indd vanaf het begin ook meer afscheiding dan normaal, maar soms is het egt heel waterig, egt alsof het gemengd is..
    Kheb morgen een afspraak met de VK voor controle, dan zal ik het gelijk aangeven..

5. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Wil je dan even laten weten wat je VK zei?
    Ik heb dat gevoel ook!

6. LittleMommy

Hey..

Nou, khad het aangegeven bij mijn VK..
    Ze zei dat waterige afscheiding wel normaal was.. Ik heb dan tenminste ook niet elke dag ofsow hoor.. En ze zei dat het in de laatste weken nog wel erger kon worden..
    En dat geborrel zijn je darmen, vanwege de groeiïng van je baarmoeder worden je darmen omhoog en opzij gedrukt, waardoor je dat geborrel ensow ook boven in kan voelen/horen..

Deel Deze Pagina