Vrouwenmantelthee

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlindertje S, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen naar de verloskundige geweest
    Nou raadde zij me vrouwenmantelthee aan om de bevalling op gang te helpen.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik heb al zoveel fabeltjes gehoord waardoor je eerder zou bevallen,
    maar zou het natuurlijk erg fijn vinden als het echt zou helpen! :D
    Alle weetjes zijn welkom!

2. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    Niemand?!?! :(

3. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Als je op internet leest zijn er inderdaad sites die zeggen dat vrouwenmantelthee kan helpen. Maar er zijn ook sites die zeggen dat je het juist niet moet doen omdat het zorgt dat de spieren samentrekken en dus zo je bevalling moeilijker maken. framboosblad en braambladthee heb ik wel eens gehoord maar volgens mij moet je niet teveel verwachten hoor het komt wanneer het klaar is! succes!

Gr.
    Bubbles

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

Och verwacht er niet te veel van inderdaad... Ik hoorde dat ook met week 36 ofzo was ik aan de vrouwenmantelthee en framboosbladthee (echt heel veel,in plaats van 2 kopjes..) en ik merkte niets! Toen maar met moeite gesext met mn vriend (was wel gekluns en lachen trouwens) die mij voorweeen bezorgde om de 10 minuten. een paar dagen. Het zette maar niet door, bij de controle bij de gyn, keek hij en die voorweeen hadden mij wel alvast 4/5 cm ontsluiting bezorgd dus dat was mooi meegenomen. De gyn ging me meteen stripppen en ik kon meteen door naar de verloskamers.. 2 uur in het verloskamer en 5 uur wassie der!

Maar ik heb een hoop annanas gegeten, thee gedronken, maar dat hielp niet, je kan beter gaat sexen hahaha. Ik was trouwens met precies week 39 bevallen!

Groetjes, Mandy

5. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    Nou Mencintai dan weet ik wat ik vanavond ga doen.. :)

Deel Deze Pagina